Що купували в центрах техніки Це Те від Епіцентр у минулому році – інфографіка
У центрах техніки ЦеТе мережі Епіцентру констатують зростання попиту на кондиціонери, посудомийки й кавоварки, та відмічають зниження цікавості українців до телевізорів, морозильних камер та мультиварок.
Цей текст доступний також російською мовою
Мережа центрів техніки ЦеТе, яку розвиває компанія Епіцентр К, відзвітувала про результати роботи в 2021 році. Як повідомила RAU прес-служба рітейлера, в минулому році компанія відкрила 13 магазинів під брендом ЦеТе. Сумарна площа цих об’єктів перевищила 8000 кв. м.
За словами директора напрямку “Побутова техніка” мережі Епіцентр Олександра Величка, поряд з розширенням мережі, компанії вдалося суттєво покращити результати роботи. Зокрема, онлайн-продажі побутової техніки через сайт epicentrk.ua зросли на 50%, що стало результатом активного впровадження омніканальної стратегії.
Що стосується окремих категорій товару, то за минулий рік суттєво зросли продажі сезонної кліматичної техніки: в пікових періодах динаміка зростання складала 70% до 2020-го. У великій побутовій техніці значне зростання продемонстрував сегмент індукційних плит, холодильників з комбінованою системою охолодження (забезпечує менший рівень енергоспоживання та шуму) та прально-сушильних машин. Разом з тим, дещо знизились продажі морозильних камер.
У ЦеТе також зазначають, що через глобальні процеси, пов’язані з пандемією коронавірусу, на українському ринку спостерігався дефіцит в окремих категоріях товарів, таких як ноутбуки, ігрові приставки та дрібна побутова техніка. Попри такі невтішні тенденції багато категорій споживчої електроніки в минулому році значно зросли. Наприклад, продажі товарів бренду Apple збільшились у шість разів, ігрових клавіатур – в чотири рази, бездротових зарядних пристроїв – вдвічі, а електротранспорту – на 60%.
Також у 2021-му в компанії відзначали суттєве зростання попиту на електричні зубні щітки (збільшення продажів на 100% до минулого року), акумуляторні пилососи з верхнім двигуном (90%), ручні відпарювачі (60%) та розумні електрогрилі (50%).
Незважаючи на загальне падіння ринку телевізорів (на 27% до минулого року), в мережі ЦеТе на 35% збільшився середній чек. Також в компанії відзначали деякі зміни у вподобаннях покупців. Зокрема, в кількості реалізованих одиниць товару сегмент діагоналей 50+ дюймів обігнав 32’’ та 43’’. Продажі телевізорів 85’’ зросли у два рази. При цьому понад 90% телевізорів, придбаних в 2021 році, мали функції Smart-TV та можливість підключення до інтернету.
Щоб зробити придбання побутової техніки та електроніки ще більш доступним для українців, ЦеТе разом з партнерськими фінустановами активно працювала над кредитними програмами. Ефективність цієї роботи також була підтверджена цифрами: обсяг споживчого кредитування в мережі у 2021 році зріс на 64%.
“В минулому році ми також фокусувалися на розвитку додаткових сервісів та послуг, щоб зробити придбання техніки в мережі ЦеТе максимально зручним для клієнта. Зокрема, збільшили кешбек, який покупець може використати на придбання будь-яких товарів у мережі Епіцентр, та впровадили цілу низку інших привабливих для споживача можливостей. В 2022 році ми продовжимо працювати як над розширенням та реформатуванням Центрів Техніки ЦеТе, так і над розвитком e-commerce та покращенням ефективності роботи напрямку в цілому”, – прокоментував Олександр Величко.
Довідка. Компанія Епіцентр К – один з найбільших гравців українського ринку роздрібної торгівлі та безумовний лідер в сегменті товарів для дому та ремонту. Станом на січень 2022 року рітейлер об’єднує понад 70 торгівельних центрів Епіцентр в усіх регіонах України. До структури групи компаній також входить інтернет-магазин epicentrk.ua, 9 гіпермаркетів Нова Лінія та ціла низка виробничих активів у сферах агропромисловості, деревообробки та керамічної плитки.
Центри Техніки ЦеТе – мережа магазинів формату shop in shop, яку розвиває компанія Епіцентр К. Вона пропонує клієнтам сучасний дизайн торгового простору, інноваційні рішення, максимально широкий асортимент, преміум-бренди та власну програма лояльності. Станом на січень 2022 року в мережах Епіцентр та Нова Лінія працює 80 відділів побутової техніки та електроніки, 38 з яких реалізовано у форматі ЦеТе. За обсягами продажів компанія є одним з лідерів українського ринку побутової техніки та електроніки.
Читайте також
Як вести бізнес у 2022 році: поради співвласника Епіцентр Галини Гереги