
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


Компанія активно долучається до практик для збереження довкілля. Дізнайтеся, як KFC Україна впроваджує практику розумного споживання та робить свій внесок у сталий розвиток.
Розуміючи існуючі екологічні виклики, бренд впроваджує низку ініціатив таких як зменшення пакувальних матеріалів, використання екологічних дерев’яних приборів, переробка відпрацьованої олії та картону, а також перехід на безфосфатні засоби для чистоти. Ці кроки демонструють прагнення бренду не тільки відповідати сучасним екостандартам, але й активно працювати над сталими змінами заради кращого майбутнього.
Мережа не просто дотримується екологічних трендів, а розробила дев’ять золотих правил розумного споживання, які допомагають зменшити вплив на довкілля:
Завдяки екологічним ініціативам, KFC вдалося скоротити використання пластику та зменшити обсяги пакування. Зокрема, щомісячна економія пластику складає близько 250 кг від зменшення використання трубочок на 20% і 200 кг від скорочення споживання пластикових кришок на 30%. Крім того, обсяг пакування було знижено на 25-30%. За рік компанія відправила на переробку понад 200 000 літрів олії.
Розумне споживання — це не просто тренд, а філософія, яка закликає нас жити відповідальніше. Кожен із нас може стати частиною глобального руху за збереження планети. Обираючи KFC, ти робиш свідомий вибір на користь екології. Адже кожна збережена крапля води, кожне дерево, яке не було вирубане, пластикова кришечка, яка не була виготовлена — це наш спільний внесок у майбутнє планети.
KFC постійно розвивається в напрямку розумного споживання та не зупиняється над реалізацією проєктів, які допоможуть зменшити негативний вплив на довкілля. Разом з KFC Ukraine ти можеш зробити світ кращим, просто насолоджуючись улюбленою їжею. Переходь за посиланням, щоб відвідати найближчий KFC в твоєму місті: https://www.kfc-ukraine.com/stores