Який портрет користувача мобільного застосунку мережі Varus

Який портрет користувача мобільного застосунку мережі Varus

26.04.2024 11:35
  1769
Валерія Байда

Мережа Varus регулярно аналізує та вивчає вподобання своїх клієнтів, завдяки чому підхід до комунікацій стає більш персоналізованим. Цього разу досліджували портрет користувача мобільного застосунку.

Мобільні застосунки стали невіддільною частиною повсякденного життя українців та одним із основних способів зв’язку компаній зі своїми клієнтами. Це канал — must have для ритейлерів, оскільки популярність застосунків щороку зростає, а функціонал — розширюється.

Хто він, користувач застосунку

Тільки за останній рік кількість унікальних користувачів застосунку Varus збільшилась вдвічі. Щомісяця застосунок охоплює понад 220 000 унікальних користувачів, щотижня — 135 000, а щодня — 45 000 унікальних користувачів. В середньому клієнти проводять у застосунку Varus 1,4 хвилини, а сканують його на касах магазинів майже 1 млн людей. 

Вдосконалюючи застосунок та розробляючи новий функціонал, у мережі аналізують аудиторію, її вподобання та звички. Завдяки цьому ритейлер має змогу отримати детальний портрет користувача та адаптувати застосунок, щоб він задовольняв всі потреби клієнтів.

Згідно з аналітикою, основна група користувачів Varus — це українці віком 36-45 років. Друга за величиною категорія — від 26 до 35 років. Разом ці дві групи складають понад 53% від усіх користувачів застосунку.

Найактивніше застосунком Varus користуються жінки. На них припадає понад 62% унікальних користувачів, чоловіків відповідно — 38%. Крім того, переважна більшість — 82% користувачів — додали інформацію, що мають дітей.

Користувачі застосунку  — це переважно клієнти, які здійснюють покупки у мережі не один раз. Близько 35% клієнтів здійснюють від 11 до 50 покупок у мережі Varus на рік.

Географія покриття

Що стосується географії використання застосунку, лідерські позиції тримає місто Дніпро з показником 30%. Другим містом за кількістю користувачів став Київ.

Загалом топ-5 міст за використанням мобільного застосунку Varus виглядає так:

  • Дніпро – 30%
  • Київ – 24%
  • Кривий Ріг – 17%
  • Запоріжжя – 8%
  • Кам’янське – 5%
  • Інші міста – 16%

Мобільний застосунок — це сучасний формат взаємодії брендів з аудиторією та інструмент формування лояльності покупців, який поступово витісняє інші канали. За час свого існування мобільний застосунок Varus перетворився на найбільш ефективний канал комунікації мережі зі своїми клієнтами. Він постійно оновлюється, трансформується та пропонує клієнтам зручний функціонал. Із найпопулярнішого серед клієнтів застосунку: статистика покупок, електронні чеки, акційні пропозиції та віртуальна картка програми лояльності Varus Perfect.

Мережа вже має план робіт, пов’язаних із удосконаленням застосунку, на найближчі роки. У ньому будуть враховуватись особливості активних користувачів, а також нових клієнтів, яких вдасться залучити шляхом впровадження змін та покращень.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку