На український ринок виходить польський бренд жіночого одягу Greenpoint

На український ринок виходить польський бренд жіночого одягу Greenpoint

26.10.2023 02:30
  1167
Дарія Осіїк

Швидкозростаючий модний бренд Greenpoint планує відкрити в Україні 20 франчайзингових магазинів вже у 2024 році.

Польський бренд Greenpoint – це швидкозростаюча мережа магазинів одягу для жінок. Її перший магазин був відкритий у Кракові в 1992 році, а зараз мережа компанії налічує вже 219 торгових точок у Польщі. При цьому бренд успішно розвиває франчайзинговий проект: більша половина магазинів (124) рітейлера є партнерськими.

Окрім Польщі, бренд представлений у Словаччині, Румунії, Литві, Чехії, Угорщині, Австрії, Німеччині, Нідерландах, Болгарії, Італії, Іспанії та Хорватії. Проте на цих ринках продажі компанії відбуваються через канал e-commerce – партнерські маркетплейси.

Україна стане першим закордонним ринком з фізичними магазинами польського бренду. Як зазначають в компанії Retail & Development Advisor (RDA), яка виступає ексклюзивним агентом і партнером Greenpoint в Україні, польські fashion-бренди та онлайн-платформи демонструють хороші результати в Україні, що стало вагомим фактором для прийняття рішення Greenpoint про вихід на український ринок.

“Тривалий час ми проводили переговори, надавали аналітичні дані стосовно поведінки та стану рітейлу в Україні, кількості нових ТЦ, демографічної ситуації тощо. Зрештою компанія прийняла рішення розвивати партнерський бізнес в Україні. Зараз розглядаються варіанти як з продажу майстер-франшизи, так і регіональних франшиз декільком партнерам. В свою чергу компанія RDA буде проводити пошук франчайзі, надавати переговорний супровід, та виконувати консалтингову функцію для Greenpoint”, – говорить генеральний директор RDA Андрій Лотоцький.

За його словами, умови франшизи від Greenpoint досить лояльні в порівнянні із більшістю fashion-гравців, і компанія готова індивідуально підходити до договорів із франчайзі. Польський бренд не виставляє вимог до покупки у них обладнання чи суми інвестицій на квадратний метр. Є лише технічні вимоги і бренд-бук, якого слід дотримуватись, а все обладнання і матеріали франчайзі можуть виробляти в Україні.

При цьому франчайзі отримує від компанії підтримку на всіх рівнях своєї діяльності. Вона стосується як оформлення приміщення, організації відкриття та початкового навчання персоналу, так і замовлення товару, маркетингової підтримки та безкоштовних рекламних матеріалів. Крім того, Greenpoint надає проект меблювання, колірної гами та освітлення у магазині з можливістю постачання початкового обладнання. А професійні візуальні мерчендайзери забезпечують допомогу у розміщенні та демонстрації товарів, а також в оформленні вітрин.

Цільова аудиторія бренду – добре освічені та професійно активні жінки у віковій категорії 30+, які віддають перевагу класичним, стриманим та універсальним фасонам одягу. Компанія має в своєму портфоліо чотири стилі одягу (casual, business casual, sport та nightwear), оновлюючи колекції двічі на рік. На думку генерального директора RDA Андрія Лотоцького, з урахуванням асортименту, цінової категорії та формату (в середньому площа магазинів складає 100-150 кв. м), на українському ринку Greenpoint увійде в пряму конкуренцію з такими брендами як VOVK, Must Have і Orsay.

“Бренд має чудовий асортимент, цінову категорію, дизайн та якість. Ми допоможемо забезпечити хороші локації. Це основні фактори? які потрібні для успіху. В 2024 році компанія націлена відкрити 20 магазинів в Україні, а впродовж наступних років їх кількість може збільшитись в кілька разів. Перш за все компанія націлена на розвиток у Києві та західних регіонах країни. Але в цілому Greenpoint готовий відкривати магазини в населених пунктах від 30 000 населення, що дуже розширює потенційну географію розвитку мережі”, – зазначає Лотоцький.

Топ-менеджер RDA додає, що насамперед Greenpoint зацікавлений у відкритті магазинів в торгових центрах, так як цей формат є зрозумілішим для керівництва компанії. Водночас Greenpoint готовий розглядати й приміщення в стріт-рітейлі, якщо вони відповідатимуть вимогам бренду (головна торгова вулиця з великим потоком покупців та приміщення на першому поверсі з вікном та входом з головної магістралі).

Довідка. Greenpoint – польський модний бренд, що займається проектуванням та виробництвом жіночого одягу та аксесуарів вже понад 30 років. Зараз мережа компанії налічує вже 219 торгових точок у Польщі, 124 з яких працюють на умовах франшизи. У 2022 році магазини greenpoint відвідали 9,5 млн осіб, а загальний річний обсяг продажів з урахуванням міжнародних ринків склав понад 2,5 млн товарів. 

Retail & Development Advisor — українська консалтингова компанія, що надає повний комплекс послуг у сфері торговельної, офісної та логістичної нерухомості. Заснована у 2013 році. Компанія пропонує послуги розробки архітектурної концепції, брокериджу в торговій, офісній та логістичній нерухомості, управління нерухомістю, аутсорсингу відділу розвитку/оренди ТЦ, аналітики ринку та ін. Має досвід успішної співпраці з міжнародними та вітчизняними операторами, такими як: Yves Rocher, Metro, New Yorker, LC Waikiki, Adidas, JYSK, Colin’s, Vodafone, Terranova, Crocs, Miniso, EVA, Алло, КОЛО, Rozetka, Укрзолото, Золотий Вік, Prostor, Люксоптика, Eldorado, Intertop та іншими.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку