
Чарівний ліс: як виглядає та що пропонує розважальний центр Epiland у першому повноцінному ТРЦ Епіцентр та які орендарі ще відкрилися (фоторепортаж)


Після закінчення весняного локдауну київський ТРЦ Retroville готовий прийняти гостей, і вже готує для них приємні сюрпризи: 1 травня відкриються одразу три нових магазини всесвітньовідомих і популярних брендів.
Про це RAU повідомила прес-служба торгово-розважального центру. Першого травня відбудеться велике відкриття нового магазину New Yorker. Це вже шостий магазин в Києві і дванадцятий в Україні. New Yorker представляє останні тренди та модні тенденції в своєму новому магазині в торгово-розважальному центрі Retroville на торговій площі понад 1100 кв. м.
Колекції чоловічого і жіночого одягу складаються з власних брендів New Yorker таких як FSBN, FB sister, Smog, Amisu і Censored, а також великого вибору аксесуарів. New Yorker пропонує в цей особливий день відкриття для всіх відвідувачів актуальну весняну колекцію і спеціальна пропозиція: з 1 по 2 травня при покупці товарів на суму від 600 грн покупці отримають знижку 120 грн, при купівлі товарів на суму від 1200 грн покупці зможуть заощадити навіть 240 грн. Товари зі знижкою не беруть участі в акції.
Свій магазин в ТРЦ Retroville 1 травня відкриває і бренд Miniso. Площа магазину – 117 кв. м.
Miniso – роздрібна мережа, яка пропонує своє бачення стилю життя і створює унікальні продукти за прийнятними цінами. З моменту відкриття першого магазину в місті Гуанчжоу в 2013 році, компанія Miniso відкрила понад 4200 магазинів в більше, ніж 80-ти країнах і регіонах. З фокусом на яскравий дизайн і сучасні тренди, місія компанії полягає в тому, щоб висловити через свої продукти філософію кращого життя, не пов’язаної з ціною.
Робота Miniso грунтується на трьох ключових принципах:
І ще одне відкриття, яке відбудеться в ТРЦ і БЦ Retroville першого травня. Свій монобрендовий магазин на другому поверсі ТРЦ відкриває фінський бренд Reima.
Фінський бренд Reima 75 років працює для того, щоб діти могли безтурботно грати в будь-яку погоду на відкритому повітрі і відчувати радість кожного руху. Компанія також активно впроваджує принципи сталого розвитку, щоб зберегти планету для майбутніх поколінь.
Для малюків обладнані сучасні та яскраві ігрові зони. Зручна навігація, докладні інформаційні матеріали та сформовані готові луки допоможуть батькам підібрати дитячий образ з голови до ніг на всі сезони без зайвих зусиль.
Для всіх шанувальників бренду діє програма лояльності «Reima Club». Членство в клубі дає постійні знижки та гарантує, що клієнт першим дізнаєтеся про розпродажі, акції та останні новини бренду.
Довідка. ТРЦ і БЦ Retroville – це перший в Києві сучасний багатофункціональний торгово-розважальний центр з lifestyle концепцією. Серед переваг ТРЦ Retroville, який розташований в Києві за адресою проспект Правди 47, можна виділити: наявність центральної площі для проведення тематичних івентів на 1300 кв. м, дві галереї, закільцьовані по колу, унікальний фуд-корт, парковка на 3245 місць. Серед якірних орендарів: продуктовий гіпермаркет Novus, будівельний гіпермаркет Leroy Merlin, фітнес-клуб Sport Life, кінотеатр Multiplex, дитячий розважальний центр Papashon, ресторани і 250 магазинів улюблених брендів.
Читайте також –
Епіцентр відкрив інноваційний Food Market з власним фуд-кортом (фотоогляд)