Керівництво ТРЦ Піраміда: Відкриємо повноцінний фуд-корт і сучасний кінотеатр

Керівництво ТРЦ Піраміда: Відкриємо повноцінний фуд-корт і сучасний кінотеатр

28.12.2018 04:00
  2915
Іван Зайцев

Комерційний директор підрозділу Property Management інвесткомпанії Dragon Capital та керівник відділу оренди ТРЦ Піраміда про майбутні зміни, нових орендарів, зростання відвідуваності та цілі на 2019 рік.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Наталія Кравець

Конкуренція між торгівельними центрами столиці зростає щороку. Нові ТРЦ, що з’являються у всіх районах столиці, сприяють перерозподілу вже сформованих потоків відвідувачів.

Це змушує торгівельні об’єкти, які функціонують не перший рік, змінюватися на краще, аби бути більш сучасними та привабливими для споживачів.

Лариса Євтушенко

Які саме зміни відбуваються у ТРЦ Піраміда, яким його бачать власники та керуюча команда в майбутньому, як вдається залишатися успішним центром та залучати ще більше відвідувачів, RAU розповіли комерційний директор підрозділу Property Management в інвестиційній компанії Dragon Capital (власник ТРЦ Піраміда) Наталія Кравець та керівник відділу оренди торгово-розважального центру Лариса Євтушенко.

– ТРЦ Піраміда є стабільно успішним, в чому полягає секрет?

– Так, Піраміда є одним із перших торгових центрів у Києві, та успішно функціонує більше 14 років. Перш за все, цьому сприяє дуже вдале розташування та, звісно, гарно збалансований пул орендарів. Це окружний ТРЦ, де можна швидко та якісно задовільнити свої щоденні потреби та знайти товари на будь-який смак.

– На RDBexpo2017 було анонсовано початок реконструкції. Які етапи вже були пройдені, які зміни здійснені?

– У 2016 році торговельний центр Піраміда перейшов у власність інвестиційної компанії Dragon Capital, а в 2017-му розпочався перший етап реконструкції, мета якої – оптимізація простору, покращення вертикальних комунікацій та циркуляції в ТРЦ. Вже маємо такі результати, як реорганізація площ на другому поверсі, зокрема перекриття вхідних зон, що забезпечило додаткову орендну площу та можливість здійснити успішну ротацію книжкового магазину Буква та збільшити якісну площу для магазину Фокстрот. Встановлення ліфта було просто необхідним для матусь з дітьми, людей з обмеженими можливостями та літніх відвідувачів, також було проведено заміну деяких ескалаторів на більш сучасні та зручні, часткову заміну освітлення, ребрендинг та ряд інших інтер’єрних змін.

– Як ці зміни вплинули на відвідуваність?

– Протягом всього періоду функціонування центру потік відвідувачів є стабільно хорошим, але ми впевнені, що позитивні зміни, що наразі імплементуються, знайдуть відображення у значному збільшені показників footfall. Тут варто зазначити, що зміни торкаються не лише інтер’єру торгового центру, але й пулу орендарів, який теж постійно вдосконалюється і поповнюється новими сильними операторами. Крім того, ряд магазинів здійснили реконцепції, оскільки в рамках реконструкції встановлено нові стандарти, як технічні, так і стилістичні. Звичайно, всі ці зміни в комплексі поліпшують рейтинг ТРЦ серед відвідувачів, і надалі таких змін буде ще більше.

– Які роботи на черзі?

– Надалі плануються більш масштабні роботи. Насамперед це стосується екстер’єрних рішень: розширення площі ТРЦ шляхом добудови, оптимізація та збільшення зони паркування, заміна фасадних рішень. Якщо глобально, то в рамках реконструкції плануємо додати розважальну зону, а саме сучасний кінотеатр, розширити торгову галерею і відкрити повноцінний фуд-корт. Варто зазначити, що при цьому GBA (загальна площа) ТРЦ Піраміда виросте на 40%, а GLA (орендна площа) – на 70%.

– Якісний фуд-корт і потужний кінотеатр – це важливі складові сучасного ТРЦ. Як саме це буде реалізовано в ТРЦ Піраміда і коли?

Фуд-корт буде налічувати 4-6 операторів фаст-фуду з різними популярними кухнями світу та декілька ресторанів, незвичайною буде зона посадки. Стосовно кінотеатру – був проведений тендер, в якому брали участь всі профільні оператори України. Серед багатьох зацікавлених компаній ми обрали переможця, не тільки виходячи з кращих комерційних умов, але й з якісної концепції та новітніх технологій, які запропонував наш майбутній орендар. Площа кінотеатру буде більше 3000 кв. м, ми на фінальній стадії узгодження договору оренди.

Читайте також –

Лариса Голубєва, ТЦ Піраміда: Ми не боїмося конкуренції


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  148
Усі новини ринку