
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Девелоперська компанія Arricano, яка управляє чотирма торгово-розважальними центрами в Києві та регіонах України, відзвітувала про результати роботи в 2020 році.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, протягом 2020-го товарообіг знизився на 10% у національній валюті, порівнюючи з 2019 роком. Такі результати компанія отримала, враховуючи протиепідеміологічні урядові обмеження в діяльності ТРЦ та заходи боротьби із пандемією Covid-19.
Протягом 2020 року уряд впроваджував обмеження соціальної взаємодії у громадських місцях. У результаті робота торгово-розважальних центрів Arricano Group була частково припинена, а доступ відвідувачів до ТРЦ обмежено на 52-81 дні, в залежності від регіону. Дозволено було вести діяльність лише деяким операторам із переліку найнеобхідніших категорій товарів.
Незважаючи на тимчасове закриття інших магазинів та обмеження доступу в ТРЦ, рівень заповненості торгових площ у портфоліо Arricano Group склав 99%. Даний показник технічної вакантності 1% у компанії залишається незмінним із 2018 року.
Трафік торгово-розважальних центрів Arricano Group у 2020 році, включно з періодами дій урядових обмежень, склав 33,1 млн відвідувачів, що на 19% менше, ніж у 2019-му. Показником популярності ТРЦ є трафік у ті періоди минулого року, коли торговельні центри працювали в звичайному форматі без урядових обмежень. Тоді кількість відвідувачів ТРЦ зменшилася лише на 5% у порівнянні з аналогічним періодом 2019-го.
Протягом 2020 року в Arricano Group було підписано 89 нових договорів оренди на площу 8884 кв. м. Серед нових ритейлерів – New Yorker, Flo, Decathlon.
«Пандемія Covid-19 та урядові обмеження, безсумнівно, вплинули на діяльність компанії. Але навіть в складних умовах невизначеності команда Arricano працювала ефективно та прийняла всі виклики. Адже завдяки зусиллям команди вдалося утримати рівень вакантності 1%, зберегти високий показник відвідувачів та забезпечити конверсійність трафіку відвідувачів ТРЦ. А також інвестувати в реалізацію значущих проектів, щоб посилити протиепідеміологічні заходи безпеки та підвищити культуру поведінки в соціальних просторах. Досвід ефективної співпраці та забезпечення партнерських проявів стали запорукою довіри та підписання нових договорів оренди. І все це є хорошими передвісниками для майбутніх проєктів», – зазначила Анна Чуботіна, СЕО Arricano.
У лютому минулого року до Ради директорів Arricano, яка здійснює стратегічне управління компанією, приєднався Джорж Комодромос в якості незалежного невиконавчого директора. Джорж займається міжнародною юридичною практикою в таких галузях як комерційне, корпоративне, банківське та майнове право.
У січні 2021 року на інформаційному майданчику AIM Лондонської фондової біржі було опубліковано офіційне повідомлення про передачу 12,51% акцій компанії Arricano від Dragon Ukrainian Properties & Development PLC до Dragon Capital Investments Limited, обидві з яких є частиною Dragon Group.
Читайте також
Анна Чуботіна, Arricano: Як змінилися патерни покупців у торговельному центрі