![MBM Home відкрив оновлений магазин у ТЦ Globus (+фото)](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/img_8328-400x210.jpeg)
MBM Home відкрив оновлений магазин у ТЦ Globus (+фото)
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
У 2024 році виторг компанії досягнув рекордного результату: тогоріч Comfy вперше з дня заснування подолав позначку в $1 млрд. Це також вплинуло і на суму сплачених за період податків та зборів. За 2024 рік до державного бюджету ритейлер сплатив понад 2 млрд грн — майже вдвічі більше, ніж торік. Якими ще результатами вразить мережа.
На динаміку показників компанії вплинули фокус на масштабування бізнесу та оновлення формату й мережі. У 2024 році ритейлер відкрив вісім нових магазинів в Олександрії, Бердичеві, Ходосівці, Могилів-Подільському, Хмельницькому, Вінниці, Львові та навіть прифронтовому Запоріжжі. А також відновив магазини у Дніпрі, Кривому Розі та Ірпені, які постраждали внаслідок ударів російських ракет.
Крім того, Comfy оновив усі існуючі магазини під зміни попиту й поведінки клієнтів та асортименту. У 2024 році до завдань переформатування додалося оновлення зони видачі інтернет-замовлення, чого вимагає суттєве зростання онлайн-продажів компанії (частка онлайн-продажів перевищила 30%, а Comfy став #2 гравцем українського e-commerce за версією Forbes).
Завдяки активному розвитку компанія створила майже 500 робочих місць по всій країні. За оцінками видання NV та рекрутингової компанії Odgers Berndtson Ukraine, мережа увійшла до рейтингу “50 кращих роботодавців України”. Також ритейлер разом із платформою Prometheus запустив безкоштовний курс-професію “Менеджер з маркетингу” для українців, які втратили роботу внаслідок війни. Програму перекваліфікації пройшли 500 українців.
У 2024 році ритейлер перерахував на потреби українських військових 28,6 млн грн. Загалом із початку повномасштабного вторгнення сума допомоги склала 160+ млн грн.
Comfy як українська компанія обрала фокус на підтримку Сил оборони, а також продовжує і підтримку соціальних ініціатив. Компанія зокрема підтримала збори провідних фондів “Повернись живим” та Dignitas, задонатила 3 млн на відбудову лікарні Охматдит та передала побутову техніку для постраждалих внаслідок обстрілу житлового будинку в Царичанці (Дніпропетровська область).
Компанія всьоме отримала звання ритейлер року у сегменті техніки та електроніки за результатами RAU Awards 2024. А маркетингова команда компанії отримала нагороду Effie Awards Ukraine 2024, як найкраща маркетингова команда.
Крім того, переможною стала і команда контакт-центру — у 2024 році ритейлер отримав звання “Контакт центр року” на щорічній премії DZWINNER. Успіхи контакт-центру Comfy відзначили і на першій Всеукраїнській Премії з клієнтського досвіду Ukrainian CX Excellence 2024. Ритейлер отримав одразу шість нагород. За результатами незалежного клієнтського голосування Comfy обрано Lovemark-компанією українців 2024 року в галузі «Техніка та електроніка». Команда взяла участь і у міжнародному конкурсі контакт-центрів та отримала відзнаку European Contact Centre & Customer Service Awards.
Також Comfy увійшов у п’ятірку найбільших ритейлерів з бездоганною діловою репутацією за версією Індекс Опендатабот.
А за результатами рейтингу, сформованому у 2024 році Асоціацією ритейлерів України та YouControl.Market, компанія увійшла до десятки найбільших за оборотом ритейлерів та зайняла 13 місце серед компаній найбільших платників податків.