Від Землі до Місяця і назад: підсумки 2024 року від Maudau

Від Землі до Місяця і назад: підсумки 2024 року від Maudau

Сьогодні
  207
rau

Минулий рік став для Maudau роком трансформації — внутрішньої та зовнішньої — і запам’ятався яскравими подіями. Маркет повсякденних штук продовжує змінювати підхід до шопінгу, роблячи його швидким, зручним і приємним. Найцікавіші підсумки, ключові досягнення та трохи кумедної статистики від Maudau.

Як шукали Maudau

Maudau все частіше стає улюбленим вибором клієнтів. Запити “maudau” та “маудау” в пошукових системах у 2024 році виросли в 1,5 раза, тоді як неправильних запитів суттєво поменшало. Утім, помилки все одно поки що трапляються. Ось топ-3 найкумедніших варіантів запитів:

  • “маулау” — 3000 запитів;
  • “мак дау” — 1700 запитів;
  • “маю даю” — 1000 запитів.

Комерційні успіхи року

  • Зростання продажів: на 66% порівняно з попереднім роком
  • Новинки на сайті: додано 2100+ брендів та 509 нових категорій. Серед них — товари з Азії та Кореї, книги, БАДи та багато інших
  • Найдинамічніші категорії в розвитку продажів з середнім темпом росту 800% — це “БАДи і спортивне харчування” та “Освітлення і техніка для кухні”

Найпопулярніші категорії на Maudau:

  • Алкоголь (кожна третя пляшка онлайн купується на Maudau)
  • Продукти та напої
  • Дитячі товари
  • Краса і догляд
  • Зоотовари

Окрім цього, у 2024 році Maudau запустив першу власну торгову марку Maupaw у категорії кормів для тварин, яка вже здобула популярність серед клієнтів та їхніх улюбленців.

Досягнення доставки

Розширили географію власної кур’єрської доставки у Львові та Дніпрі. Запустили доставку замовлень до точок видачи Сільпо.

Кур’єри Maudau у 2024 році подолали 568 000 км. Це дорівнює:

  • 14 навколосвітнім подорожам;
  • 1,5 відстані від Землі до Місяця й назад;
  • 64 000 підйомів на Еверест.

Якби всі замовлення склали одне на одне, висота цієї вежі сягнула б 45,9 км. Це майже половина шляху до космосу. Можна лише уявити, як цю космічну відстань долає Білий Пес, що спробував себе в ролі кур’єра Maudau, а серію про його останню пригоду можна подивитись тут.

Маркетинг і контент: рік у цифрах

  • Зростання продажів із соцмереж: у 2 рази завдяки якісному контенту
  • Партнерські програми: від одного у січні до 10+ партнерів у грудні, зростання доходу в 17 разів
  • Проведено понад 9000 фотосетів. Жодна топ-модель у світі не мала стільки світлин за рік, скільки товари на Maudau
  • Запущено понад 10 000 акцій. Загалом розсилки охопили близько 50 млн контактів через e-mail, SMS та у Viber
  • Проведено 8 масштабних рекламних кампаній, завдяки яким загальне знання про бренд Maudau зросло на 7,2 відсоткового пункта і становить 19,12%
  • SMM: опубліковано 2300+ постів в усіх соціальних мережах Maudau

Нові інструменти та сервіси

Maudau запустив кілька важливих рішень, які суттєво вплинули на якість обслуговування та ефективність роботи:

  • Запуск нового виду доставки: самовивіз із супермаркетів Сільпо. Замовлення можна забирати у 55 зручних точках видачі в Києві, Одесі та Львові, і кількість локацій буде постійно збільшуватись;
  • Competera: нова платформа з ціноутворення забезпечила якісний контроль цін на ринку, швидку реакцію на зміни та підвищення маржі на 2% від обороту.

“2024 рік навчив фокусуватись на дійсно важливому. За рівнем насиченості він легко дав фору трьом попереднім рокам разом узятим. У 2025-му будемо робити наступні логічні кроки в побудові найкращого сервісу серед українських e-commerce проєктів. А індикатором того, що в нас виходить, буде щастя наших клієнтів, партнерів і співробітників”, — коментує Chief Executive Officer Maudau Артем Домбровський.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку