Персональний догляд: продажі електробритв в Алло зросли на 270%, а масажерів — на 50%
Українці купують багато гаджетів, які в сучасних реаліях допомагають доглядати за собою та стежити за власним здоров’ям, не виходячи з дому. Про це свідчить аналіз динаміки продажів товарів національного маркетплейсу Алло.
Як повідомили RAU в прес-службі компанії, продажі чоловічих товарів для персонального догляду зросли за рік на 150%, а масажерів — на 50%. Попит на гаджети для краси з категорії «Персональний догляд» зростає удвічі в штуках рік від року.
У порівнянні результатів перших чотирьох місяців 2024 року із аналогічним періодом 2023-го зросли продажі товарів у підкатегоріях:
- електробритви – в 3,7 раза;
- стайлери для укладки – в 2,3 раза;
- тримери для стрижки волосся – в 2,1 раза;
- фени – в 2 рази;
- товари для догляду за ротовою порожниною – в 1,6 раза;
- товари для епіляції – в 1,5 раза.
Ще один важливий напрямок – сучасний догляд за ротовою порожниною: клієнти купують для себе та своїх дітей електричні щітки, а також іригатори для ретельного очищення поверхні зубів.
В категорії «Спорт і здоров’я» та її підкатегорії «Здоров’я і догляд» найбільшим попитом користуються масажери. Попит на них зріс на 50% в штуках порівняно із минулим роком. Безумовна перевага цих технологічних гаджетів – їхня компактність, а середня вартість еквівалентна двом-трьом відвідуванням масажного салону.
Товари для краси та здоров’я з’явилися в Алло та на аllo.ua у 2016 році, попит на них зростає щороку. Зокрема 35% покупців купують моделі цієї категорії в шоурумах мережі Алло, а 65% – на сайті аllo.ua та у мобільному застосунку.
Довідка. Алло — маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.