Перші у 2021-му: Фокстрот розпочав новий етап з модернізації мережі

Перші у 2021-му: Фокстрот розпочав новий етап з модернізації мережі

05.03.2021 04:56
  963
rau

Компанія продовжує проводити реформати на існуючих магазинах та планує відкривати нові торгові об’єкти.

Першими цей список поповнили магазини Фокстрот у столичному ТРЦ Piramida (вул. О.Мишуги, 4) та у Івано-Франківську по вул. Миколайчука 2 (ТЦ Арсен), технічні відкриття яких відбулися наприкінці лютого. У повноцінному форматі та із врахуванням карантинних вимог вони вже готові приймати своїх відвідувачів з 5 березня.

«Із закликом «Оновлюйся!» ми продовжуємо крокувати вперед і прагнемо радувати наших покупців магазинами нового формату. Щоразу для нас це важлива подія, адже над реформатом працює потужна, професійна команда, яка вкладає максимум зусиль і часових ресурсів, аби презентувати зручний, комфортний і сучасний магазин техніки. Цьогоріч плануємо оновити близько 20-ти магазинів, у тому числі відкрити нові», – розповів Олексій Зозуля, виконавчий директор мережі Фокстрот.

Так, ключові вимоги формату «білого хабу» втілено у концепції магазину, що відкрився оновленим у ТРЦ Piramida: просторий і стильний він суттєво відрізняється від свого «попередника». Значно збільшено обсяги торгівельної площі – з 580 до 700 кв. м та розширено вхідну зону, що дозволило переформатувати розміщення полиць з товаром таким чином, щоб можна було побачити чи не весь асортимент одразу зі входу.

Якісно змінився вибір товару, зокрема, на 20% зросла представленість категорії смартфонів,  дрібної та великої побутової техніки, удосконалено асортимент телевізорів та інших провідних позицій, щоб забезпечити їм максимальну представленість.

«Ми оптимізуємо простір магазинів, розширюємо асортимент, який, до речі, не обмежується полицею магазину (товар можна замовити онлайн і забрати в магазині або за допомогою служби доставки), додаємо нові маркетингові інструменти, тісно співпрацюємо з партнерами, щоб забезпечити клієнтам можливість значно скоротити час на вибір потрібного товару та здійснення покупки», – додав Олексій Зозуля.

Збільшено асортимент «емоційної» техніки (смартфонів, планшетів, фітнес-браслетів, смарт-годинників) у Фокстрот по вул. Миколайчука 2 в Івано-Франківську. Там, на оновлених 717 кв. м торгівельної площі, окрім фірмового «хабу», що  поєднав у собі зони оплати товару, видачі інтернет-замовлень з foxtrot.ua, зону налаштування й перевірки техніки та робоче місце адміністрації, у магазині облаштували комфортну лаунж-зону та дитячий куточок. Традиційно широкий вибір великої та дрібної побутової техніки задовольнить потреби багатьох споживачів.

Як відомо, мережа Фокстрот – один з найбільших українських ритейлерів, що налічує 162 магазини у 90 містах країни та інтернет-платформу foxtrot.ua. У 2019 році компанія оголосила про комплексне перезавантаження бренду. За півтора року втілення стратегії формату «білого хабу» на рахунку 37 таких магазинів, з них 4 – абсолютно нові торгові точки.

На черзі – відкриття магазину електроніки Фокстрот нового формату у ТРЦ Blockbuster Mall. Територіально він розташований на другому поверсі торговельно-розважального центру, презентуючи асортимент на 770 кв. м площі.

Читайте також –

Як за місяць перейти на програмний РРО. Кейс Фокстрот


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  145
Усі новини ринку