Переможемо разом: Територія min запустила рекламний комедійний серіал
Зазвичай, в листопаді всі рітейлери України активно готуються до Чорної П’ятниці. Але цього року ситуація непроста. Словосполучення Чорна п’ятниця викликає негативні асоціації, при цьому людям як ніколи потрібні якомога нижчі ціни і розпродажі.
“Територія min – це одне з улюблених місць родинних покупок, особливо в період чорної п’ятниці та новорічних свят. В торгових залах наших шопінг-центрів частіше за все ми зустрічаємо родини: клієнти приходять і приїжджають родинами, обирають речі і проводять час разом”, – говорять в мережі. У щасливих міцних родин компанія видиляє спільні риси:
1. Вони багато часу проводять разом. Допомогають (або не заважають) одне одному.
2. Ставляться до життя та одне до одного з гумором та оптимізмом.
3. Спільно планують майбутнє, свята та подарунки.
А ще цього року всі родини України вболівають за перемогу та допомагають перемогти. “Тому ми й зняли рекламний серіал з шести серій «Переможемо разом». Люба і Валєра готуються до холодної непростої зими, але при цьому жартують про русню, війну та шопінг, планують свята… і вірять в нашу перемогу”, – розповіли в компанії.
В Територія min розповіли про кожну серію окремо детальніше:
Серія 1. Шмоточніца
Вдягайтесь родиною і переможемо разом! Це слоган перших трьох серій серіалу, але зміст цього слогана дещо ширший – тримайтеся разом, робіть що завгодно разом і обов’язково переможемо.
Серія 2. Утрамбуєм
Цим серіалом ми хотіли не просто повідомити про розпродаж в нашій мережі, а, перш за все, підтримати родини, надихнути, розважити, але при цьому сказати про важливе… в гумористичній формі, звісно, як це і буває в міцних щасливих родинах.
Ми хотіли сказати, що ми переможемо всі разом, але треба набратися терпіння і робити наші звичайні повсякденні речі – вдягатися тепліше, бо цієї зими буде холодно; ставитися до всього з гумором, бо так емоційно простіше прийняти ситуацію і не втратити надію; дарувати подарунки, не відміняти свята, а святкувати… і звісно, робити економні покупки. А ми передамо на ЗСУ 5% від покупок, зроблених у нас в інтернет магазині. Таким чином переможемо всі разом – клієнти зможуть одягти всю родину зі знижками до -60%, а ми зможемо допомогти ЗСУ.
Серія 3. Два-три тижні
Три з шести роликів вже випущено в ротацію, а інші три випустимо у грудні 2022-го. Правда, цього року, не розміщуємо рекламу на телебаченні, кампанія буде більш діджитальною. Самі ролики розміщуємо в Youtube та на Megogo, а також підтримуємо кампанію у соціальних мережах, телеграм каналах та ЗМІ, CRM, ООН, на радіо та BTL. І всі рекламні активації будуємо навколо сіткому, таким чином, збираючи більше охоплення та частоту контактів з кампанією.
Довідка. Територія min – це мережа шопінг центрів для всієї родини, яка працює на ринку вже 12 років. Це 13 великих магазинів (2000-3000 кв. м кожен) одягу, взуття, іграшок, галантереї, товарів для відпочинку для всієї родини – всього понад 500 000 найменувань різних товарів. 11 магазинів Територія min знаходяться в Києві та по одному у Чернігові та Івано-Франківську. Їх місія – зробити життя людей яскравішим і красивішим, додати радості за рахунок надання можливості виглядати модно, купувати якісні товари для себе та всієї родини та не переплачувати за них.
Читайте також