
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Український бренд базового одягу Solmar продовжує підкорювати іноземні ринки. Завоювавши прихильність української та польської аудиторії, бренд вирішив спробувати свої сили в США.
Онлайн-продажі в США стартували із запуском веб-сайту та інстаграм-сторінки, де кожен може замовити улюблену базу. В асортименті представлений великий вибір футболок, майок, шортів, светрів й лонгслівів у різних відтінках та інші базові речі.
Особливість бренду Solmar в тому, що його речі легко комбінуються між собою, вони лаконічні та дуже зручні. Родзинка бренду — велика палітра кольорів, з якої можна знайти свій ідеальний варіант.
Бренд народився у 2018 році як сімейний бізнес подружжя з Хмельницького Ольги та Сергія Костецьких. Спочатку пара продавала речі через Instagram буквально на своїй кухні. Поступово Solmar переріс у торговельну мережу з офлайн-магазинами та онлайн-майданчиками. Зараз бренд є лідером в Instagram серед українських ритейлерів та має один мільйон фоловерів.
“Трохи більше п’яти років тому ми почали пакувати перші замовлення з кухні нашої квартири, і мріяли, що одного дня зможемо оголосити про вихід на ринок США. Ми вдячні кожній клієнтці, кожному підписнику за довіру — саме завдяки вам улюблена база тепер доступна на новому континенті. Окрема подяка талановитій команді Solmar, яка допомагає втілювати мрії в реальність”, — ділиться емоціями співвласниця компанії Ольга Костецька.
З минулого року бренд присутній і на європейському ринку. У 2023 році стартували онлайн-продажі в Польщі, а згодом Solmar відкрив там два офлайн-магазини: у Вроцлаві та Познані. Речі швидко здобули популярність як серед польок, так і серед українок, що мешкають в країні. Тепер власники вирішили познайомити й американський ринок зі своєю базою.
“У перші дні ж продажів за океаном у нас з’явилися десятки покупців з різних куточків США. Звісно, ми врахували потреби американської аудиторії, локальні особливості та тренди, внісши відповідні коригування до асортименту. Дуже тішимося, що і в Америці тепер матимуть змогу придбати якісну базу за доступною ціною усі, хто цього бажає: і українки, і американки, і представниці десятків інших національностей”, — додає співвласник Solmar Сергій Костецький.
Натхненні прихильністю клієнтів та високою довірою аудиторії, засновники планують нові відкриття як в Україні, так і за кордоном. Основним фокусом компанії на 2025 рік є активне онлайн-масштабування на поточних ринках і розширення мережі в Європі.
Довідка. Solmar — український бренд стильного базового одягу, який просто стилізувати та поєднувати між собою. Бренд вирізняється великим вибором якісного трикотажного одягу та широкою палітрою відтінків. У 2023 році компанія увійшла до списку Forbes Ukraine Next 250.