Організували роботу магазинів під час блекаутів навіть без генератора: досвід мережі Чистенько
Під час відключень світла бізнес вже звик працювати з генераторами чи акумуляторами. Однак, деякі приміщення не мають умов для їхнього встановлення. Як вирішити цю проблему, і організувати роботу магазинів та кас без електрики розповідає Павло Цимбал, ІТ-директор BERTA group, до складу якої входить мережа Чистенько.
Чому ми підключили касу в смартфоні
У червні 2024-го, коли ситуація з відключеннями стала особливо гострою, ми вирішили спробувати мобільний застосунок “Вчасно.Каса”. ПРРО саме цього провайдера використовуємо у наших магазинах. Це стало оптимальним рішенням, оскільки застосунок працює не лише без електроенергії, а й без інтернету.
Головна причина використовувати касу в смартфоні – прагнення завжди залишатися доступними для наших клієнтів. Адже можливість купити товар у звичному магазині вкрай важлива для збереження довіри людей. Завдяки новому рішенню ми не тільки зберігаємо лояльність клієнтів, а й гарантуємо стабільний, якісний сервіс незалежно від обставин. Ми прагнемо показати, що навіть у складних ситуаціях на нас можна покластися.
Переваги мобільного застосунку
Однією з основних переваг мобільного застосунку “Вчасно.Каса” стало те, що для його використання не потрібно було купувати додаткове обладнання. Адже кожен наш магазин вже мав смартфон.
Спочатку ми доопрацювали нашу облікову систему, щоб забезпечити повну синхронізацію даних. Тепер усі продажі із застосунка автоматично передаються у нашу основну систему щойно з’являється доступ до мережі. Також ми щодня надсилаємо до застосунку оновлений каталог товарів. Завдяки цьому без світла продавець може продовжити роботу зі смартфона, у якому завжди актуальні ціни та асортимент.
Наступні кроки
Для покупців все ж є деякі особливості купівлі товарів, коли немає електрики. Насамперед, це стосується програми лояльності. На жаль, поки що її не можна застосувати під час відключень. Крім цього, хоч застосунок і підтримує оплату картою, на старті ми все ж надаємо перевагу готівці. Згодом хочемо підключити й оплату за допомогою технології “Tap to Phone”.
Надалі ми плануємо використовувати мобільну касу не лише під час блекаутів, але й як постійну додаткову касу в магазині. Це зменшить черги та підвищить зручність для покупців. Крім того, це стане надійним інструментом для швидкої перевірки актуальних цін на полицях.
Мобільний застосунок “Вчасно.Каса” забезпечив стабільну роботу магазинів під час блекаутів. Ми впевнені, що цей крок сприятиме збереженню довіри наших клієнтів і допоможе зберігати високий рівень сервісу навіть у найскладніших умовах.