Житомирський ТЦ OLDI підсилює свій tenant-mix новими операторами

Житомирський ТЦ OLDI підсилює свій tenant-mix новими операторами

09.03.2021 08:00
  726
rau

Консалтингова компанія Retail&Development Advisor (RDA), яка виступає ексклюзивним брокером торгового центру, завершила оформлення угоди по відкриттю чотирьох нових магазинів в ТЦ OLDI.

Як повідомляє прес-служба RDA, торговий центр OLDI в Житомирі продовжує заповнюватися орендарями. У ТЦ відкрилося чотири нових оператора, в тому числі найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я України EVA, ювелірна мережа Укрзолото, а також два рітейлера техніки – Комп’ютерний Всесвіт і Ябко.

Зокрема, магазини EVA, Укрзолото та Ябко розмістилися на першому поверсі торгового центру, зайнявши площу 175 кв. м, 51 кв. м і 38 кв. м відповідно. А магазин Комп’ютерний Всесвіт, площею 90 кв. м, розмістився на другому поверсі та став ювілейним 80м в українській мережі рітейлера.

«Для українського ювелірного бренду Укрзолото нова торгова точка стала вже 152-м магазином у мережі. Інтер’єр виконаний в брендовому зеленому та золотом кольорах, які надають приміщенню свіжість і легкість, а також прекрасно гармоніюють зі світлим торгівельним і технологічним устаткуванням. Магазин знаходиться поруч з великими гіпермаркетами, що забезпечує постійний трафік клієнтів», – відзначили в компанії Укрзолото.

«Бренд органічно інтегрується в концепцію сучасного торгового центру і зіграє важливу роль в розширенні пула його ювелірних операторів. Приєднання бренду Укрзолото до tenant-mix ТЦ OLDI ще раз підтверджує його статус лідера в регіоні, адже він пропонує можливість легко та комфортно купити все необхідне в магазинах улюблених брендів», – коментує директор RDA Таїсія Литовченко.

За її словами, заповнюваність ТЦ OLDI вже перевищує 80% з урахуванням відкритих магазинів, і більше 85% з урахуванням підписаних договорів оренди. Також з кожним місяцем трафік торгового центру збільшується на 10-15%.

Стабільне зростання відвідування забезпечує як втома людей від пандемії та пов’язаних з нею обмежень, так і розвинена інфраструктура прилеглих до торгового центру територій: стадіони, паркова зона, Спасо-Преображенський кафедральний собор, офісні центри, зручна транспортна розв’язка і, власне, густонаселений район міста.

«Ми постійно працюємо над поліпшенням нашого tenant-mix, щоб запропонувати житомирянам найбажаніші та популярні бренди. Робимо акцент на сімейних покупках, щоб в одному центрі кожен міг знайти все найнеобхідніше. У зв’язку з цим ми збираємо не тільки всіх національних і монобрендових операторів, а й спеціалізовані магазини та сервісні центри, об’єднавши техніку, обслуговування і сервіс в єдиній локації», – підкреслила Анна Яценко, керівник проекту ТЦ OLDI від RDA.

Нагадаємо, житомирський ТЦ OLDI загальною площею 20 000 кв. м почав роботу 31 жовтня 2020 року на вулиці Михайла Грушевського, 5. Якірними орендарями торгового центру стали будівельний гіпермаркет OLDI площею близько 9000 кв. м і продуктовий супермаркет Сільпо, площею близько 3000 кв. м. Цей магазин став першим в місті дизайнерським торговим об’єктом для мережі Сільпо та був реалізований в стилі Candy Shop.

З питань оренди приміщень в ТЦ звертатися до менеджера проекту Ганні Яценко, a_yatsenko@rda.ua

Читайте також –

В Житомирі відкрився ТЦ ОЛДІ з першим в місті дизайнерським Сільпо (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку