В Житомирі відкрився ТЦ ОЛДІ з першим в місті дизайнерським Сільпо (фоторепортаж)
В Житомирі на вулиці Михайла Грушевського, 5, 31 жовтня урочисто відкрили торговий центр ОЛДІ з однойменним будівельним гіпермаркетом і продуктовим магазином Сільпо.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як уточнили RAU в консалтинговій компанії Retail & Development Advisor (RDA), яка виступає ексклюзивним брокером ТЦ ОЛДІ, загальна площа нового торгового центру складає понад 20 000 кв. м. Основними «якорями» ТЦ стали будівельний гіпермаркет ОЛДІ, а також один з лідерів українського ринку продуктового рітейлу – мережа супермаркетів Сільпо, яка відкрила перший в Житомирі дизайнерський супермаркет.
За інформацією RDA, він зайняв близько 3000 кв. м площі та реалізований в стилі Candy Shop, про що однозначно натякає інсталяція прямо на вході. У декорі магазину присутній зефір, карамель, ріжки з морозивом, хмари з цукрової вати та інші солодощі.
«У місті солодощів ми не могли відкрити жоден інший Сільпо, тільки Candy Shop. Ми згадали всі легендарні цукерки – Білочку, Рачків, Метеор, Пташине Молоко – а потім наші художники переосмислили їх, і створили особливі солодкі ілюстрації в торговому залі. Звичайно, на цьому ми не обмежилися і додали інші класичні та сучасні солодощі до декору. Так у нас з’явився найсолодший супермаркет у всій країні», – коментує Катерина Огуряєва, директор з маркетингу мережі Сільпо.
В новому супермаркеті традиційно представлено широкий асортимент продукції. Крім солодощів в декорі та кондитерському відділі, покупцям запропоновано великий вибір свіжих овочів і фруктів, свіжа випічка, товари невеликих господарств в Лавці Традицій, рибний і м’ясний відділи, бакалія та багато іншого.
Для обслуговування відвідувачів у магазині встановлено як звичайні каси, так і термінали самообслуговування. У цьому торговому об’єкті компанія також відкрила пункт прийому вторсировини: кольорові баки для роздільного збору відходів можна легко знайти неподалік від уже згаданої інсталяції. Відзначимо, що з відкриттям нового супермаркету мережа Сільпо розширилася до 270-ти супермаркетів, понад 60-ти з яких виконані в різних тематичних стилях.
Окрім супермаркету мережі Сільпо, 31 жовтня в ТЦ ОЛДІ розпочав роботу і однойменний будівельний гіпермаркет з асортиментом більше 50 000 SKU. Він зайняв площу близько 9000 кв. м.
За словами керівника проекту ТЦ ОЛДІ Анни Яценко з RDA, протягом найближчого місяця в торговому центрі відкриються й інші ключові орендарі. «Зокрема, на другому поверсі ТЦ розпочне роботу датський рітейлер товарів для дому JYSK, який займе більше 1200 кв. м, і супермаркет побутової техніки та електроніки Eldorado площею понад 700 кв. м. Тут же розмістяться магазини дитячих товарів MyPlay (275 кв. м) і Cubi (455 кв. м)», – каже Анна Яценко.
Що стосується першого поверху, то крім гіпермаркету ОЛДІ і супермаркету Сільпо, тут будуть розташовані й інші торгові оператори невеликих форматів. У тому числі зоомагазин Master Zoo (70 кв. м), торгові точки операторів зв’язку Vodafone (40 кв. м) і Kyivstar (30 кв. м), аптека Біла Ромашка (100 кв. м), магазин крафтового пива Beerville (30 кв . м), ювелірний супермаркет Укрзолото (50 кв. м) та інші.
Як розповів RAU співвласник мережі гіпермакетів ОЛДІ Олег Долгозвяг, новий об’єкт в Житомирі став першим побудованим компанією торговим центром. На думку бізнесмена, успіх ТЦ повинні забезпечити вдала локація в центральній частині міста і концепція «сімейного» торгового центру, орієнтованого на забезпечення всіх побутових потреб відвідувачів.
«Ми впевнені, що синергія з продуктовим супермаркетом, а також великими магазинами меблів і електроніки дозволить досягти максимальної ефективності для всіх учасників проекту. Завдяки розробці актуальної концепції та якісному брокериджу компанії RDA, наші відвідувачі зможуть придбати продукти в Сільпо, широкий асортимент будматеріалів і товарів для дому в ОЛДІ, меблі в магазині JYSK, техніку в Eldorado, косметику і побутову хімію у drogerie-рітейлерів», – зазначає Долгозвяг.
В свою чергу заступник операційного директора компанії OLDI Андрій Самойлов звертає увагу на той факт, що зона дитячих товарів на другому поверсі торгового центру буде ще більше посилювати концепцію «сімейного» ТЦ. «Крім того, проектом торгового центру передбачено відкриття невеликого фуд-корту і ресторану. Таким чином відвідувачі ТЦ зможуть не тільки здійснити всі необхідні закупи, але й смачно поїсти в закладах громадського харчування, які розпочнуть роботу після зняття жорстких карантинних обмежень, пов’язаних з епідемією коронавірусу», – додає Самойлов.
Співвласник ОЛДІ Олег Долгозвяг каже, що компанія планує подальший розвиток мережі, розглядаючи варіанти будівництва торгових центрів в інших регіонах країни. «Вважаємо, що ніша невеликих сімейних ТЦ дуже перспективна і цей формат буде набирати популярність в Україні. Так що зараз вивчаємо можливості для реалізації подібних проектів площею до 25 000 кв. м», – підкреслив бізнесмен.
Більше фото з відкриття ТЦ ОЛДІ – у фоторепортажі RAU:
З питань оренди в ТЦ ОЛДІ звертайтеся до керівника проекту Анни Яценко 067 904 45 80, a_yatsenko@rda.ua
Читайте також –
Магніт в ТРЦ: як торговому центру вибудувати ефективну роботу з ключовими орендарями