Оформлення ТРЦ Оазис як елемент маркетингової стратегії розвитку
Всі торгові центри зараз стикаються з негативними наслідками карантинних обмежень: падіння відвідуваності, рівня доходів населення і скороченням витрат на покупки. У даній ситуації керуючі компанії ТРЦ намагаються не тільки залучити відвідувачів в торговий центр, а й спонукати їх зробити покупки.
Один з ефективних маркетингових інструментів для вирішення цього завдання – створення атмосфери, яка запам’ятовується, в тому числі за рахунок оформлення молла. «Ми розуміємо, що після закінчення режиму самоізоляції відвідуваність ТРЦ не може відразу відновитися, тому конкуренція за покупців між торговими центрами посилюється, – відзначає керуючий директор ТРЦ Оазис Андрій Іоанно. – У зв’язку з цим ми використовуємо всі можливі засоби для зростання трафіку й обсягів продажів наших орендарів. Наприклад, застосовуємо в оформленні ТРЦ декорації чи арт-об’єкти, які можуть позитивно вплинути на поведінку покупців».
Згідно з дослідженням поведінки відвідувачів українських ТРЦ, третина опитаних відзначають, що після зручного розташування, саме атмосфера торгового центру – другий за значимістю критерій при формуванні позитивного споживчого досвіду. Зокрема, світло і музика впливають на те, наскільки довго покупці хочуть перебувати в ТРЦ, а ось візуальне оформлення найчастіше формує настрій для покупок. У зв’язку з цим традиційно декор збільшує лояльність відвідувачів і середній чек. При цьому навіть колірна гамма відіграє важливе значення, оскільки надає великий ефект на психіку людини. Наприклад, згідно з дослідженням, проведеним Університетом Гранади, всі відтінки синього дозволяють людині оговтатися після стресу в три рази швидше, ніж зазвичай. Зрозуміло, що особливо актуально це зараз, коли торгові центри відвідують втомлені від пандемії люди.
З огляду на все це, в ТРЦ Оазис екстер’єр оформлений в насичених синіх кольорах з червоними вставками. Завдяки яскравим відтінкам фасад ТРЦ вже на вході привертає увагу, і багато відвідувачів часто зупиняються для того, щоб зробити фото. Згодом знімки на тлі фасаду і в самому Оазис з’являються на просторах інтернету, просуваючи ТРЦ. Внутрішній дизайн базується на великих стельових світильниках, які своєю круглою формою створюють особливий затишок і є прикрасою інтер’єру. У той же час, в ТРЦ ніколи не забувають про святкові декорації, які в деяких випадках самі стають причиною для відвідування торгового центру. Наприклад, до Дня Святого Валентина внутрішню атмосферу свята підкреслювали яскраво-червоні серця, а напередодні улюбленого всіма свята весни і жінок – 8 березня, а також Дня народження ТРЦ, їм на зміну прийшли композиції з квітами.
Ще одним ефективним елементом для залучення потоків відвідувачів стали фотозони. Такі об’єкти давно зарекомендували себе ефективним інструментом для створення онлайн-образу ТРЦ, оскільки в еру соцмереж фотозони позитивно впливають на впізнаваність торгового центру в Мережі. Відвідувачі, бачачи ефектні декорації і зони для селфі, із задоволенням діляться своїми фотографіями на їх фоні. Таке просування ТРЦ в особистому профілі гостей позитивно позначається на бажанні їх друзів також побувати в торговому центрі з цікавим оформленням. Тому в Оазис є постійно діюча фотозоні.
«Створення незабутньою атмосфери – тенденція, яка і далі буде набирати обертів», – вважають в ТРЦ Оазис. Особливо візуальне оформлення та різні активності в рамках ТРЦ актуальні для молодого покоління, які розглядає торгові центри не тільки як місце для покупок, але і як простір для спілкування та отримання нових вражень. Тому керуюча компанія буде продовжувати приділяти велику увагу візуальному оформленню та створенню різних зон активності.
Читайте також –
Андрій Іоанно, ТРЦ Оазис: Слабкий шукає виправдання, сильний – можливості