Свято наближається: як виглядає “магазин гарного настрою” OffTop від мережі Сільпо у ТРК Проспект (фотоогляд)
У столичному ТРК Проспект відкрився перший магазин нового проекту мережі Сільпо – OffTop. Як він виглядає і що в ньому пропонується увазі відвідувачів.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба Arricano – девелопера столичного торговельно-розважального комплекса Проспект, магазин OffTop by Сільпо, який розпочав роботу 11 грудня, зайняв площу 130 кв. м. В ньому секціями викладені найнеобхідніші товари швидкого вжитку.
Наразі основна частина представленої продукції присвячена новорічній тематиці – гірлянди, дощики, ялинкові іграшки та прикраси, скляні кулі зі снігом та святкова атрибутика.
Поряд із яскравими блискучими новорічними секціями розміщені товари для дому та декору – посуд, шкатулки, ароматизовані свічки, еко-сумки, блокноти та канцелярія, приладдя для бані та ванної кімнати, аксесуари для гаджетів, годинники та будильники, яскраві органайзери та бокси.
OffTop позиціонується як happiness united, в стилі гю́ґе по-українськи (hygge – це данське слово, яке означає настрій затишку та комфортного спілкування з почуттям благополуччя і задоволеності). Мотиви здійснити покупку в OffTop найрізноманітніші – подарунок дітям та друзям, підняття настрою, створення домашнього затишку.
Магазин оформлений у лаконічному еко-стилі, тож покупець може легко оглянути викладку, яка так і мотивує придбати більше яскравого, цікавого та новорічного.
Фото: прес-служба Arricano
Довідка. Arricano – провідний девелопер торговельних центрів в Україні із європейськими інвестиціями. У 2013 році акції компанії були розміщені на Альтернативному ринку інвестицій (AIM) Лондонської фондової біржі. Сьогодні компанія Arricano володіє та управляє збудованими торговельними центрами та володіє часткою 49,9% акцій торговельного комплексу Sky Mall, а також земельними ділянками для подальшого будівництва трьох об’єктів, які знаходяться на стадії проектування.
Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на грудень 2020-го нараховує 272 супермаркети, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.
Читайте також –
Гірський екстрим: як виглядає оновлений супермаркет Сільпо в Івано-Франківську (фотоогляд)