Num8erz і Linella впровадили Num8erz.Range та отримали перші результати

Num8erz і Linella впровадили Num8erz.Range та отримали перші результати

09.05.2023 05:02
  1534
rau

Команда Num8erz відома інноваційними підходами до галузі рітейлу та пропонує ринку аналітичні сервіси, що допомагають з безлічі даних здобувати унікальні інсайти для прийняття управлінських рішень. Один із таких диджитал-сервісів для категорійного менеджменту фахівці впровадили у великій торговельній мережі Молдови – Linella. Num8erz.Range вже продемонстрував перші результати й команда готова ними поділитися.

У рамках пілотного проекту й тестування сервіс запустили у 13 магазинах мережі Linella в різних регіонах. Три місяці експерти оцінювали динаміку показників у тестових категоріях: «Ігристі вина», «Сири», «Йогурти та десерти», «Печиво», «Підгузки та серветки».

Використовуючи Num8erz.Range для кожної категорії:

  • оцінили відмінності структури попиту в магазинах;
  • провели аналіз дерева прийняття рішень і переключення попиту;
  • створили нову структуру асортиментних матриць;
  • сформували пропозиції щодо зміни асортименту з урахуванням обмежень простору і комерційних умов, відповідно до очікувань покупців і ритейлера.

Після чого в пілотних магазинах провели зміни асортименту із застосуванням оновлених планограм.

Результати пілоту підтвердили очікування рітейлера і вже прийнято рішення масштабувати сервіс на всю мережу. Наприклад, у категоріях «Сири» та «Печиво» скоротили асортимент на 30%, при цьому забезпечили 3% зростання продажів і 8% зростання маржі.

Категорія «Підгузки» була під питанням: видалити чи залишити? Під час проекту її повністю переглянули, підібрали правильний асортимент відповідно до вподобань покупців, визначили правильну алокацію категорії на планограмах, що збільшило продажі категорії у 2,5 раза.

Загальний зважений приріст продажів за всіма пілотними категоріями склав понад 6%.

«За допомогою сервісу Num8erz.Range ми повністю реорганізували процес аналізу категорій. Впровадили нові стандартизовані робочі процеси та спростили підготовку даних для перегляду асортименту. Також сервіс дозволив нам сформувати кластеризацію на основі поведінки покупців у магазинах. Завдяки рішенню вдалося перебудувати асортимент на такий, що відповідає вимогам покупців. В результаті застосування Num8erz.Range час аналізу категорій зменшився в рази, а робота з асортиментом вишикувалася в ланцюжок логічних дій. Процес рев’ю категорії став зрозумілим, простим, а результат вимірюваним та очікуваним – зростання продажів та лояльності клієнтів. Мережа запланувала протягом 2023 року переглянути всі категорії за допомогою сервісу та зробити процес регулярним», – зазначив Євген Урсу, директор із диджиталізації Moldretail Group.

Як домоглися таких показників, і як проходив сам проект, команда обіцяє розповісти в наступних публікаціях.

Довідка. Num8erz – інтелектуальна аналітична платформа для категорійних менеджерів і спеціалістів із маркетингу. Програмні рішення Num8erz перетворюють необроблені дані роздрібної торгівлі на аналітичну інформацію для отримання додаткових доходів. Компанія є частиною холдингу Atriny, який працює в понад 10 країнах світу.

Linella заснована у 2001 році й сьогодні є провідним продуктовим рітейлером у Республіці Молдова. Мережа формату супермаркетів, якою володіє Moldretail Group, налічує 176 магазинів по всій країні. Завдяки широкому асортименту і високому рівню обслуговування Linella заслужила довіру мільйонів клієнтів і займає третину ринку організованого рітейлу в Молдові.

Num8erz.Range – сервіс, розроблений спеціально для завдань категорійного менеджменту, автоматизує трудомісткі завдання й допомагає підвищити якість управління категоріями. Диджитал-інструмент швидко та якісно аналізує величезні масиви даних з чеків і карт лояльності, здійснює кластеризацію торгових точок за структурою попиту, формує пропозиції щодо перегляду асортименту з урахуванням очікувань покупців, обмежень простору й комерційних умов.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  43
Усі новини ринку