
43,5 млн грн на ЗСУ і підтримка економіки: три роки повномасштабної війни у цифрах від Фокстрот


Перший фірмовий магазин Sony в Україні, плани на поточний рік Фокстрот, Eldorado та Цитрус, підсумки роботи ринку смартфонів і гаджетів у 2020 році та інші новини українського ринку рітейлу побутової техніки та електроніки.
Цей текст доступний також російською мовою
Наприкінці березня стало відомо про підписання договору оренди між мережею Фокстрот та компанією DCH Infrastructure & Real Estate – девелопера торговельно-розважального центру Karavan Mall (ТРЦ Караван) у Харкові. Відкриття повноформатного магазину електроніки заплановане влітку 2021 року. Це буде сьомий магазин бренду Фокстрот у Харькові, загальною площею 1411 кв.м.
Одне із найближчих відкриттів мережі – у ТРЦ Blockbuster Mall у Києві. Магазин розташований на другому поверсі, неподалік магазина IKEA, загальна площа 960 кв. м, торгова – 777 кв. м з розширеною вхідною зоною та фірмовим сервісним хабом. У квітні готується до відкриття також Фокстрот у ТРЦ РайON, що стане 23-м магазином мережі у столиці. Загальна площа – 905 кв. м, торгова – 747 кв. м. Разом з тим, на «низькому старті» Одеса: там рітейлер готує до запуску новий об’єкт у ТРЦ FontanSky center, що займе 784 кв.м загальної та 599 кв. м торгової площі.
Зазначимо, нещодавно виконавчий директор бренду Фокстрот Олексій Зозуля анонсував запуск дев’яти нових торгівельних об’єктів у популярних ТРЦ різних міст України та модернізацію близько 20-ти існуючих магазинів.
За минулий рік мережа Eldorado здійснила сім відкриттів нових магазинів і 11 реконструкцій. Водночас в компанії вважають, що головною подією став запуск нового формату MaxPro в столичному ТРЦ Lavina. “Після успішного досвіду з реконструкції магазину в форматі MaxPro в ТРЦ Lavina компанія буде тиражувати дану концепцію для всіх магазинів, що відкриваються в торгівельних центрах. Для локацій поза ТЦ ми збережемо наявний формат. Важливий фактор – це вибір площі магазину, оскільки саме вона визначає, чи вийде забезпечити максимально широкий асортимент. Останнім часом покупці надають перевагу великому вибору товару, тому ми орієнтуємося на торгову площу від 700 кв. м і більше”, – розповідає Руслан Лисенко, заступник директора з розвитку мережі.
Глобальне завдання на 2021 рік – дев’ять нових магазинів, два з яких вже запустилися в ключових ТРЦ Києва Blockbuster Mall і River Mall.
В рамках стратегії розвитку мережі побутової техніки ЦЕ ТЕ компанія Епіцентр відкрила три нових торгових точки у форматі shop-in-shop. Нові магазини у березні розпочали роботу в оновлених ТЦ у Кропивницькому (на вулиці Космонавта Попова, 8), Хмельницькому (Зарічанська, 11/4) та Запоріжжі (на Нікопольському шоссе, 1-Е). Як повідомила RAU прес-служба компанії, площа ЦЕ ТЕ у Кропивницькому склала 770 кв. м, у Хмельницькому – 950 кв. м, а в Запоріжжі – 560 кв. м. Таким чином зараз мережа побутової техніки в ТЦ Епіцентр та Нова Лінія налічує 73 відділи побутової техніки, 31 з яких відкрито в форматі ЦЕ ТЕ. В планах компанії на цей рік відкрити ще 20 магазинів ЦЕ ТЕ в різних регіонах України.
В новому форматі магазини ЦЕ ТЕ мають розширений ассортимент гаджетів, електротранспорту, телевізорів великих діагоналей, кавомашин, техніки для дому та кліматичної техніки. Ассортимент в магазинах сягає 4000 доступних артикулів, а разом з доступним до замовлення онлайн – більше 30 000 товарів. Сучасні відділи організовані зручною навігацією, обладнані інформаційними медіаекранами, мають єдину сервісну зону та відділ кредитування з широкою пропозицією акційних розтермінувань, місця для замовлення товару з онлайн-вітрини.
2021-й для Цитрус буде роком експансії. Про це в інтерв’ю RAU розповів директор з розвитку мережі Цитрус Ігор Титов. “Ми активно почали цей рік з укладення договорів зі стратегічно важливими ТРЦ і ТЦ на всій території України. Цього року ми плануємо відкрити ще 15 нових магазинів Цитрус в яскравому і новому форматі. В даний момент ми сконцентровані на нових для нас регіонах. Це Львів, Івано-Франківськ, Чернівці, Харків, Біла Церква, Кропивницький, Павлоград і ряд інших міст і областей”, – сказав він.
В даний момент мережа магазинів Цитрус налічує 62 діючих магазини, 10 сервісних центрів і 3 пункти прокату електротранспорту. У 2020 році мережа реформатувала магазини у Краматорську (вул.Палацова, 4), Ізмаїлі (вул. Пушкінська, 52), Києві (ТЦ Піраміда, вул. Олександра Мишуги, 4, та вул. Велика Васильківська, 23), а також інші.
Представники Budhouse Group підписали договір оренди з рiтейлером техніки та побутової електроніки Алло. Як повідомила RAU прес-служба компанії, загальна площа нового магазину складе 270 кв. м. Алло – рітейлер смартфонів і гаджетів, сучасної техніки та товарів для будинку і відпочинку, від косметики й інструментів до одягу та меблів, який є маркетплейсом національного масштабу з доставкою замовлень на пошту, додому і в магазини у 140-ка містах України.
Sony Centre розпочав роботу в київському ТРЦ Blockbuster Mall 26 лютого. Як повідомляє Sostav.ua, магазин Sony Centre відкрито в партнерстві з ТОВ «НРП». Це новий для України роздрібний формат з продукцією японського бренду та спеціальними зонами для тестування. В асортименті можна знайти відео-, фото- й аудіотехніку, телевізори та PlayStation. Окрім цього, в наявності є карти пам’яті, акумулятори та інші аксесуари до фірмових пристроїв.
В магазині також є фірмові зони для тестування навушників, аудіосистем і преміальних телевізорів Bravia, що дають можливість оцінити їхній функціонал, модельний ряд і зробити вибір. Для фотографів та відеографів є спеціальна зона з асортиментом оптики, яку можна приміряти на свою камеру й протестувати на місці.
На першому поверсі ТРЦ Голлівуд відкрився магазин електроніки Orange Zone. В торговій точці пропонується продаж та обмін нових і б/у телефонів, ремонт будь-яких пристроїв, аксесуари та інше.
Vodafone Retail представив аналітичний звіт по ринку смартфонів в Україні за 2020 рік. В основі звіту – дані продажів у власній роздрібній мережі, а також big data аналітика на базі даних мережі Vodafone.
Лідером з продажу серед брендів смартфонів у магазинах Vodafone є Samsung – його вибирають практично по всій Україні, крім кількох областей – у Вінницькій, Рівненській та Хмельницькій областях у 2020 році частіше вибирали Xiaomi. Моделі TECNO і NOKIA вийшли в топ в 2020 році завдяки популярним пропозицій, які може надати покупцеві тільки операторська мережа – «Смартфон плюс зв’язок в подарунок». Повний звіт доступний за посиланням.
Компанія, яка представляє мережу магазинів ВМ Техніка, створена в 1996 році, й тривалий час сфера діяльності була пов’язана з реалізацією побутової техніки оптом. В 2011 році було відкрито перший роздрібний магазин в місті Вінниця. Надалі географія стрімко розширювалась, впродовж десяти років було відкрито 13 магазинів в містах і СМТ: Хмельницький, Житомир, Бердичів, Умань, Біла Церква, Калинівка (Вінницької області), Жмеринка, Бар, Гайсин. За 2020 рік мережа магазинів розширилась ще на сім магазинів, зокрема в таких містах як Старокостянтинів, Могилів-Подільський, Хмільник, Шаргород, Крижопіль. Наразі компанія представлена в п’яти регіонах України.
В 2021 році планується запуск п’яти нових торгових точок, перші відкриття відбудуться в містах Шепетівка і Славута вже в квітні, травні. До кінця 2021 року планується збільшити кількість торгових точок до 26-ти.
Читайте також –
Новини магазинів техніки: Цитрус, Алло, Eldorado, MOYO, Haier та інші