Мережа ТЦ Епіцентр запустила новий digital-сервіс для фідбеку від споживачів
Національна мережа торговельних центрів Епіцентр впроваджує додатковий персоналізований digital-сервіс для фідбеку від споживачів. Наразі він діє для понад 70 000 корпоративних клієнтів b2b-сегменту. Читати російською Як повідомила RAU прес-служба мережі, відтепер, щоб покупець отримав швидкий зворотній зв’язок на месенджер чи смс, достатньо двох складових – смартфону та додатку для зчитування QR-коду. Перейшовши за посиланням QR-коду, … Читати далі Мережа ТЦ Епіцентр запустила новий digital-сервіс для фідбеку від споживачів
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити