Мережа продуктових супермаркетів Novus запустила Viber бот

Мережа продуктових супермаркетів Novus запустила Viber бот

04.11.2019 08:00
  543
Ukrainian Retail Association

Завдяки новому сервісу кожен покупець Novus зможе миттєво дізнаватися актуальну інформацію про новини мережі, акції та слідкувати за своїми покупками.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба компанії, Viber бот Novus поєднує в собі дисконтну картку, інформаційний центр із новинками та акціями, а також можливістю надавати відповіді на питання клієнтів. Вже зараз Novus бот можна знайти у паблік-акаунтах Viber та доєднатися до нього.

Смарт платформа Novus Viber бот функціонуватиме на базі Corezoid. Хмарна операційна система вирішуватиме питання будь-якої складності у режимі реального часу та слугуватиме надійним захисником особистих даних користувачів.

Ще одним приємним бонусом боту стане сканер цін. Смарт-помічник дозволятиме відсканувати штрих-код товару та отримати повну інформацію про вартість продуктів у мережі магазинів Novus.

До того ж, віртуальна картка надає можливість відмовитись від пластику і не носити картку з собою. Новий покупець отримує карту без порогів і умов, вказавши просто дату свого народження. Покупці, у яких є карта, під час реєстрації просто вказують номер або сканують штрих-код.

Кожен покупець зможе написати у Novus Viber про те, що хвилює, надихає та отримати оперативну відповідь.

В прес-службі Novus також зазначають, що Novus Viber бот – це лише перший крок у діджитал-планах компанії.

У майбутньому можна очікувати розширення функціоналу кібер-помічника з урахуванням життєвого циклу покупця та аналізу його купівельних переваг. Серед інших переваг Novus Viber бот можна відзначити, що він також дозволяє відслідковувати витрати, дізнаватися інформацію про останні чеки, керувати особистими даними та контролювати бонуси на рахунку.

Довідка. NOVUS представлений на українському ринку з 2008 року. З того часу мережа магазинів рітейлера зросла до 44-х маркетів загальною площею понад 170 000 кв. м. Компанія розвиває торгові об’єкти різних форматів площею від 500 до 7000 кв. м, в тому числі – франчайзингові. Більшість торгових точок мережі працює в Києві та області. Магазини також представлені в Рівному, Черкасах, Тернополі, Миколаєві та місті Корець (Рівненська обл).

Читайте також – 

Новий флагман: як виглядає супермаркет Novus в ТРЦ SkyMall (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку