Оновлений Novus: мережа відкрила двоповерховий супермаркет в Києві (фотоогляд)

Оновлений Novus: мережа відкрила двоповерховий супермаркет в Києві (фотоогляд)

30.01.2021 09:00
  3897
rau

Компанія Novus успішно завершила один із стратегічних проектів – реконструкцію супермаркету на столичному проспекті Валерія Лобановського, 4 Д.

Цей текст доступний також російською мовою

Про це RAU повідомила прес-служба мережі. Серед глобальних змін у магазині – повне оновлення кафетерію «The Lunch»: наразі він розміщується на другому поверсі. У компанії вирішили розширити простір і кількість посадкових місць, встановили нове обладнання, а ще додали у меню різноманітні страви паназійської кухні: суші та WOK. У кафетерії також можна скуштувати млинці із різними начинками, соковиті бургери, які готують безпосередньо на на місці, смачну українську кухню.

«Ми проводили перепланування і реконструкцію таким чином, щоб магазин не зупинився через це ані на годину. Тобто робота супермаркету продовжувалась у звичайному режимі. Дякую нашій команді в цілому, а також кожному її учаснику за професіоналізм, уміння оперативно адаптуватися під конкретну ситуацію, знаходити варіанти рішень практично й моментально», – коментує директор департаменту оренди Юлія Харченко.

У магазині розташувані розширений відділ кулінарії, власна пекарня зі свіжим подовим хлібом, який випікається щогодини, та кондитерський відділ. Також є фреш-бар із свіжими соками, відділ овочів та фруктів, безліч продукції власного імпорту та великий відділ non-food, аби клієнти могли придбати все необхідне в одному місці.

Піцу в Novus традиційно випікають у кам’яній печі. В оновленому супермаркеті встановили італійські печі, аби відвідувачі змогли придбати свіжоспечену піцу на будь-який смак.

Задля комфортних покупок і простору, у магазині розширили проходи та додали каси самообслуговування. Для відвідувачів працює комфортний паркінг.

«Незважаючи на оновлення зовнішнього вигляду магазину, його наповнення залишилось незмінним. Люди все більш уваги приділяють не тільки смаковим властивостям страв, а ще й їхнім складовим. Тому наше завдання – аби було не тільки смачно, а й щоб наш клієнт був впевнений у високій якості та знав, з чого складається салат чи тістечко. Наш відділ кулінарії від Майстрів Смаку та кафетерій «The Lunch» – це місце, де різноманітні страви приготовані з натуральних інгредієнтів, без посилювачів смаків і консервантів. Власне копчення тільки на вільховій тирсі, є також смачна і соковита гриль-продукція, а овочі та фрукти – від наших перевірених постачальників, які потрапляють у мережу лише з екологічно чистих районів.» – розповідає PR-менеджер мережі Кристина Івченко.

Нагадаємо, що нещодавно Novus повідомив про закриття угоди з придбання торгових об’єктів Billa та початок процесу злиття торгових мереж. В результаті поглинання в управління Novus перейшло 35 магазинів австрійського рітейлера в Україні, розташованих у Києві, Київській області та Житомирі.

За словами колишнього операційного директора Novus Олексія Панасенко, який зайняв посаду генерального директора Billa, закінчити інтеграцію та перевести всі магазини Billa під бренд Novus планують до кінця листопада 2021 року.

Довідка. Novus представлений на українському ринку з 2009 року та входить в литовську групу BT Invest. Novus – одна з найуспішніших і перспективних мультиформатних мереж в Україні. Загальна площа торгових комплексів становить понад 220 000 кв. м. Компанія розвиває торгові об’єкти різних форматів площею від 400 до 7000 кв. м, в тому числі – франчайзингові. Товарообіг мережі Novus в 2019 році склав 11,5 млрд грн.

Читайте також – 

Аншлюс по-українськи: чому Billa продала український підрозділ і що отримує Novus


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олександр Буркацький, ТРЦ Victoria Gardens: Нульова вакантність, акцент на українські бренди та оптимізація витрат

Олександр Буркацький, ТРЦ Victoria Gardens: Нульова вакантність, акцент на українські бренди та оптимізація витрат

Наскільки зросла частка українських брендів у львівському ТРЦ Victoria Gardens, чи важко залучати міжнародні бренди у...
time icon  
  17
Усі новини ринку