Новини Jewelry&Accessories: Золота Країна, Золотий Вік, Sribna Kraina, Love You, Guzema Fine Jewelry, Pandora в Україні, SOVA

Новини Jewelry&Accessories: Золота Країна, Золотий Вік, Sribna Kraina, Love You, Guzema Fine Jewelry, Pandora в Україні, SOVA

Сьогодні
  110
Дарія Осіїк

Відкриття нових магазинів Union Group, новий бутик Love You, а також тимчасовий бутик Guzema Fine Jewelry у Нью Йорку перед відкриттям повноцінного магазину.

Наприкінці 2024 року один із провідних ювелірних ритейлерів України розширив свою мережу та відкрив просторі магазини Золота Країна, Золотий Вік та Sribna Kraina. Новенькі бутики мають багато унікальних колекцій прикрас — від елегантних каблучок для особливих моментів до вишуканих сережок та підвісок на кожен день.

Новий магазин Золота Країна відкрився за адресою м. Виноградів, вул. Миру, 6.

У місті Ірпінь відкрився ювелірний магазин бренду Золотий Вік за адресою вул. Соборна, 160 Б, ТЦ Giraff.

Магазин бренду Sribna Kraina тепер працює за адресою м. Ірпінь, вул. Соборна, 160 Б, ТЦ Giraff.

Нещодавно у хмельницькому ТРЦ Темп відкрився новий магазин ювелірного бренду Love You площею 48 кв. м. Договір оренди був підписаний компанією UTG. 

В магазині відвідувачі зможуть придбати унікальні ювелірні сети – прикраси-трансформери, вироби з романтичною символікою, сети для друзів, подарунки для дітей, прикраси з національною символікою. 

У грудні 2024 року у нью-йоркському Сохо відкрився поп-ап магазин Guzema Fine Jewelry у Нью-Йорку, який працював до січня 2025 року. Про це повідомляли в Forbes. Цього року планують відкрити повноцінний ювелірний бутик. “Поп-ап дозволяє долучити людей, які ще незнайомі з брендом”, – пояснила засновниця Guzema Валерія Гузема.

З України у тимчасовий бутик прикраси не привозили, а залучили американські ювелірні виробництва на аутсорсі. Нагадаємо, що півтора роки тому бренд запустив в США онлайн-продажі.

Pandora в Україні

SEO Pandora в Україні Денис Овдієнко в інтерв’ю для каналу «За рамками ритейлу» розповів, що наразі електронна комерція є стратегічним напрямком розвитку для компанії. В загальній долі продажів онлайн-напрямок займає 20%. Якщо ж говорити про мультиканальні продажі (коли перший контакт був в онлайні, але люди купують в магазині), то це вже понад 30%. 

“Ми почали розвивати онлайн-продажі ще у доковідний період, коли зрозуміли, що у світі вони займають значно більшу долю, ніж в Україні. Ця ставка добре спрацювала, – розповідає Денис Овдієнко. – В онлайні середній чек трішки менший, тому що там є можливість ретельніше вибрати, до того ж покупець бачить усі позиції, які є на промо. Щоб онлайн-продажі постійно зростали, ми відпрацювали швидку доставку товару. Зараз середній термін доставки покупки – один день”.

Ювелірний дім SOVA

До Дня закоханих ювелірний дім SOVA створив нову чуттєву колаборацію зі співачкою Kola. Натхненням до колекції стала пісня «Біля серця», яка знайшла відгук у серцях мільйонів українців, нагадуючи що любов — це те, що тримає нас разом.

У центрі колекції прикрас — серце як символ почуттів та компас — як провідник до тих, кого ми любимо. Арткоманда SOVA створила особливе серденько геометричної форми, покрите емаллю яскраво-червоного кольору. Воно стало основою для моносережок, каблучок та підвісів, які можна стилізувати на шовкових нитках. Браслети та підвіси у вигляді компасів можна поєднувати між собою та носити «біля серця» як парні прикраси. Особливою прикрасою у колекції є срібний кулон-компас, що відкривається. Всередині кулона — гравіювання цитати «Я тебе ношу біля серця», яку Kola написала власним почерком.

Колекція має благодійну мету — частина коштів з продажу прикрас буде спрямована до ГО «Військова школа “Боривітер”» на забезпечення навчання українських військових.

«Для мене цінно, що тепер символи з моєї пісні можна буквально носити біля серця у вигляді ювелірної прикраси», — ділиться Kola.

«Пісня «Біля серця» стала підтримкою для українців, зокрема для військових, які перебувають на відстані від своїх коханих та близьких. Символічно, що завдяки благодійній складовій, наша колаборація, як і пісня, продовжуватиме підтримувати захисників»— говорить комерційна директорка SOVA Анна Коваль.

«Цей проєкт — символ любові, що може стати нагадуванням про близьку людину, яка не завжди поруч. Цінно, що частина прибутку буде спрямована на навчання військових у “Боривітрі”, адже підтримуючи військо, ми наближаємо той день, коли рідні знову зможуть бути разом», — керівниця Департаменту розвику ГО «Військова школа “Боривітер”» Юлія Похолюк.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку