
Король пиріжків: як сімейний бізнес Fornetti перетворився на міжнародну франшизу


Поки швецька компанія IКЕА зволікає, Jysk активно відкриває нові магазини та оновлює старі, MBM My Home стрімко шириться Україною, Епіцентр Express став якірним орендарем у новому івано-франківському ТЦ А5 та інші новини.
Молодий український бренд товарів для дому активно зростає кількісно у повномасштабне вторгнення. За липень та серпень на мапі України з’явилося дві нові точки:
Нагадаємо, загальний асортимент мережі нараховує понад 4000 SKU, до якого входять товари власного імпорту брендів МВМ my home, MVM, MВМ kids, Doosh, Linde, Horst, F’Door та товари українських партнерів. Мережа не лише створює нові робочі місця, а й активно працює над покращенням життя своїх клієнтів, пропонуючи стильні товари, що роблять будь-який дім затишним і гармонійним.
10 серпня відбулося відкриття магазину Express Express. Про це повідомила повідомила прес-служба консалтингової компанії Retail & Development Advisor (RDA), яка виступає брокером торгових площ в ТЦ А5. Express Express розмістився на першому поверсі ТЦ та зайняв площу 835 кв. м, а його товарна пропозиція налічує до 15 000 артикулів. Також тут працюватиме Центр видачі замовлень, завдяки чому покупці зможуть придбати будь-які товари з онлайн-магазину epicentrk.ua та забрати їх в торговій точці без додаткової плати за доставку.
Поки швецька компанія IКЕА зволікає та не поспішає повертатися в Україну через повномасштабне вторгнення, данська мережа Jysk зростає кількісно. Тільки в серпні додалося два нових магазини:
Також компанія продовжує інвестувати в перебудову українських магазинів. І попри виклики, які можуть ускладнювати роботу, не збираються зупинятися.
В липні оновлені точки відкрилися в Одесі в ТЦ Панорама та селі Гатному Київської области в ТРЦ Пасаж, а 22 серпня запрацював оновлений магазин в місті Вінниця в ТРЦ Квартал. Точку перебудували у сучасному концепті Jysk SC 3.0: збільшили складські площі, оновили освітлення та торгове обладнання, а також покращили логістику для зручності покупців.
3 серпня у супермаркеті Сільпо, який знаходиться в столичному ТРЦ РайON відкрилася торгова точка МВМ My Home у форматі shop-in-shop. Такий формат дозволяє зробити покупки зручнішими, не виходячи за межі одного магазину. Нагадаємо, перші shop-in-shop були відкриті в столичному ТРЦ Lavina Mall та одеському ТЦ Аркадія. Відкриття третьої точки у столиці свідчить про зростаючу популярність цієї концепції та довіру до бренду серед киян. Такий формат співпраці є інноваційним підходом до ритейлу, що дозволяє розміщувати окремі магазини всередині великих торгових площ. Цей формат також є зручним для відвідувачів, оскільки вони можуть поєднувати покупки харчових продуктів з придбанням товарів для облаштування будинку.
Як повідомляє Delo.ua з посиланням на прес-службу ПриватБанк, група компаній Епіцентр К та ПриватБанк підписали кредитну угоду на 400 млн грн. Фінансування банку буде спрямоване на розширення діяльності мережі будівельних гіпермаркетів компанії в Україні та на закупівлю енергогенеруючого обладнання. Епіцентр К має довгу історію успішного партнерства з ПриватБанк, що триває вже 18 років за кредитними угодами та у сфері роздрібного кредитування в мережі.
Інвестиційний план групи компаній Епіцентр К передбачає розвиток та будівництво проєктів у галузях ритейлу, виробництва, агропромисловості, логістики, e-commerce та енергетики до 2030 року на загальну суму близько 100 млрд грн.
Салони майстерності Dnipro-M активно ширяться Україною. Тільки за період серпень – початок вересня мережа збільшилася на десять точок, зокрема:
Директор з роздрібної торгівлі мережі Епіцентр Дмитро Танько в інтерв’ю агентству Інтерфакс-Україна розповів про те, що частіше купують українці у повномасштабне вторгнення. Найпопулярнішими за період війни стали категорії товарів, які забезпечують певну автономність та самозабезпечення домівок. На першому місці – генератори, далі – зарядні станції, ліхтарі, обладнання захисту електромереж (стабілізатори напруги, автоматичні вимикачі, реле, таймери, лічильники електроенергії тощо), павербанки та туристичні плитки і пальники.
Продажі військового одягу та взуття з початку 2024 року в 2,5 раза перевищили показники аналогічного періоду 2021 року.
Також є три групи товарів, які мають позитивну динаміку, хоча не пов’язані ані з військовим спорядженням, ані з енергозабезпеченням, а саме: товари для побуту, для хобі та відпочинку, і товари для дітей. Тож діти – це те, на чому українці не економлять. Попри виїзд частини людей за кордон і спад народжуваності, деякі категорії дитячих товарів демонструють позитивну динаміку, навіть до 40% у порівнянні з довоєнним періодом, зокрема іграшки. Українці також продовжують дбати про своїх домашніх улюбленців. Зоотовари за перші шість місяців поточного року зросли на понад 20%. Садові меблі та меблі для активного відпочинку і кемпінгу показали 30%-е зростання, навіть на фоні провальних травня і червня. Українці добре усвідомлюють складність ситуації, але намагаються усіляко відволіктись, щоб зберегти психоемоційний стан.
Також цього року вже у лютому, що досить незвично, почався бум продажів насіння. Динаміка приросту склала понад 35%.