
Файно Маркет — найбільший роботодавець Кіровоградської області за версією Опендатабот


Після успіху першого сезону акції лояльності «Гусь Призолов» — понад 2,7 мільйона ігрових сесій, беззаперечного лідерства серед безкоштовних ігор в App Store і Google Play вже у перший вікенд, а також повністю розпроданої партії яєць за три тижні замість шести — Гусь повертається!
Новий сезон стартував з 22 травня у понад 1550 магазинах коаліції українських мереж та аптек: Varus, Аптека Доброго Дня, 1 СА Аптека, мережа зручних маркетів Сім23 та Сімі, Класс, Тайстра, Економ, Норма, Делікат, Веселка, Полісся-Продукт, Мікс Маркет, ALMA, Біле Сухе, TA-DA! та ін.
Акція, розроблена у партнерстві з компанією Art Nation Loyalty, – це поєднання колекційного продукту, гейміфікації та реальних виграшів. Цього сезону «Гусь Призолов» повертається із ще більш насиченим наповненням: більше сюрпризів, нові подарунки, щотижневі розіграші призів серед гравців та ще більше переваг для справжніх фанів Гуся – призоловів.
Яйце-сюрприз «Гусь Призолов» можна придбати зі знижкою 50% за 99 грн, виконавши умови акції в магазинах-партнерах. Умови участі у кампанії різняться, залежно від мережі, відтак всі деталі та повний перелік місць продажу шукайте на сайті www.goose.gift.
У новому сезоні яйце від Гуся дарує ще більше несподіваних знахідок. У «золотому» яйці можна знайти одну з ювелірних прикрас колекції «Символи Життя», що складається з шести виробів, кожен із яких символізує вічні цінності: Життя, Мир, Мудрість, Віру, Удачу та Добробут. А також, у кожному яйці: колекційна іграшка-каченя, сертифікат від Столичної ювелірної фабрики, картки з QR-кодами до мобільної гри «Гусь Призолов» і приємний солодкий бонус — цукерки.
Окремий подарунок — гарантований криптобонус від WhiteBIT. Відсканувавши QR-код, покупець може отримати від 1 до 5000 USDT. Усього в колекції вісім номіналів, кожен з яких можна активувати один раз. Бонуси одразу накопичуються на балансі WhiteBIT та після першої активації є змога отримати ще до 25 USDT у «Гусячих ачівках».
Скануй унікальний QR-код з картки та приєднуйся до безкоштовної мобільної гри «Гусь Призолов» – гейміфікованої частини акції, яка вже здобула народну любов. Серед 1000 найактивніших гравців щотижня рандомно розігруватимуться 5 цінних подарунків: мультипіч, праска з парогенератором, ігрова приставка, пилосос, та кавоварка. Після кожного розіграшу рейтинг оновлюється, і стартує новий цикл з новою тисячею претендентів.
В ігрових подарунках, окрім бонусних балів рейтингу, можна знайти сертифікати від партнерів: Фокстрот, SWEET.TV, Територія мінімальних цін, Librarium, Віват, Канцелярія!, EnglishDom, All Right та інших.
«Ми віримо в силу позитивних емоцій. «Гусь Призолов» — це не просто колекційна акція, а спосіб зробити покупки захопливими. Ми бачимо, як це працює — гра зближує з брендом, створює інтерес і дарує радість нашим клієнтам», — коментують у Varus.
«Наша мережа прагне виходити за межі аптечного сервісу. Партнерство з «Гусь Призолов» дозволяє до звичного процесу покупки додати елемент гри та несподіванки. А це, в свою чергу, дарує нашим клієнтам позитивні емоції та можливість виграти цінні призи», – підкреслює Анастасія Літус, представниця Аптеки Доброго Дня.
«У минулому сезоні «Гусь Призолов» злетів у ТОП ігрових чартів, став драйвером трафіку та продажів, а також суттєво вплинув на лояльність клієнтів мереж-учасників. Зараз ми підсилюємо цей фіджитальний емоційний продукт масштабною коаліцією партнерів, додаємо ще більше сюрпризів, гарантований криптобонус. А це більше цінності для споживачів», – коментує Едуард Ахрамович, засновник та СЕО Art Nation Loyalty.
Свіжі яйця з призами підвезли: збирай, грай, вигравай щотижня!
Акція триватиме до 29 червня 2025.
Більше інформації, результати акції будуть опубліковані на сайті www.goose.gift.
Довідка. Art Nation Loyalty — компанія, яка спеціалізується на розробці гейміфікованих акцій з лояльності для ритейлу та створює товари-блокбастери для FMCG. Art Nation Loyalty — фіналіст в трьох категоріях International Loyalty Awards 2024, найважливішої світової нагороди з лояльності.