Новий формат взаємодії: між ТРЦ і орендарями на прикладі Respublika Park

Новий формат взаємодії: між ТРЦ і орендарями на прикладі Respublika Park

2 дні(в) тому
  306
Валерія Байда

В ТРЦ Respublika Park запустили цифровий канал передачі товарообігу від орендарів, який працює на власному АРІ та у партнерстві з системою Checkbox. Попри те, що це новий формат взаємодії, що потребує технічних та юридичних рішень, вже більша частина орендарів приєдналася до системи.

Про це в інтерв’ю RAU розповіла генеральна директорка ТРЦ Respublika Park Юлія Щаслива.

“Це якісний сучасний сервіс, зручний для отримання даних за розрахунковими операціями орендарів та автоматизація процесу значно спрощує нам роботу. Кожен день ми бачимо товарообіг наших орендарів та можемо зробити дуже багато висновків щодо ефективності їх роботи, проведення тих чи інших заходів тощо. До того ж якщо орендар підключений до системи Checkbox, ми відкриті до обговорення та коригування орендних умов з урахуванням цих даних”, – каже генеральна директорка ТРЦ Respublika Park Юлія.

Також в торговельному центрі зазначають, що попри повномасштабне вторгнення, товарообіг в гривневому еквіваленті орендарів демонструє зростання. Причина і в збільшені кількості проданих товарів, і результат зростання їх вартості.

Перший рекорд по товарообігу було зафіксовано у травні 2023 року у гривні через відновлення купівельної активності після складного періоду. У серпні 2023 року, напередодні навчального року результати були на 10% вищі за травневі. «А на зараз маємо два місяці-рекордсмени – листопад 2023 року та травень 2024 року», – зазначає топ-менеджер.

Велике ексклюзивне інтерв’ю з Юлією Щасливою про сьогодення і майбутнє ТРЦ Respublika Park буде опубліковано на rau.ua у середу, 3 липня.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку