
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Керуючий партнер компанії Retail.Pro Артем Ретін на своїй сторінці у Facebook зробив огляд Аврора Мультимаркет, який працює у Полтаві за адресою вул. Європейська 225. RAU публікує головне з його допису.
Магазин Аврора Мультимаркет, що знаходиться у Полтаві на вулиці Європейська, 225, є одним з найбільших та найсучасніших магазинів мережі. Його площа становить 830 кв. м.
Українці вже давно звикли до жовтих магазинів Аврора, проте мережа не лише потужно масштабується по всій країні, але і якісно еволюціонує всередині. Усі основні оновлення присутні в новому полтавському магазині.
В першу чергу звертаєш увагу на ремонт. Саме так має виглядати кожний магазин цієї мережі: нічого зайвого, при цьому знаходитися в магазині приємно, попри доволі яскравий корпоративний колір. Зрозуміло, що формат «one dollar store» не передбачає ультрасучасного дизайну, але базові стандарти інтерʼєру мають бути дотримані незалежно від локації.
У цьому магазині значно більше кас самообслуговування. Це свідчить про те, що компанія вірить у цю технологію та привчає до неї своїх клієнтів. Працює все доволі швидко та зрозуміло, а це найголовніше для цього сервісу.
В магазині є зона перекусу – це чудова ідея, але асортимент поки що дуже лімітований. Загалом у цієї зони є великий потенціал для розвитку, але поки що це більше сучасний тренд.
Гарне рішення – дитяча зона. Її присутність – це можливість для батьків мати достатньо часу для покупок в магазині. Однак цю зону було б добре відокремити склом або іншим захистом від протягів. А ще у цій зоні є окрема дитяча каса самообслуговування та два стелажі товару з можливістю придбання товару.
Дуже практичною ідеєю для мережі є зона тестування електротоварів. Це дозволяє постійно збільшувати продажі цієї категорії.
Ще однією корисною зоною є зона примірки, особливо якщо компанія планує розвивати напрямок одягу. Категорія бюджетного одягу для мережі є дуже логічною (особливо у великих форматах магазинів та у торгових точках у невеликих населених пунктах).
Складно оцінити потрібність зони тестування косметики, але її наявність свідчить про наміри компанії розширювати асортимент цієї групи.
Справжнім проривом для українського ритейлу є туалет для відвідувачів. Якщо для Європи це must have, для українського ринку – це нововведення. Хоча це є дуже важлива зона, яка підвищує комфорт, потенційно збільшує час перебування в магазині та формує лояльність відвідувачів до мережі.
Головною перевагою нового формату є асортиментний ряд. Тут є дуже багато нових категорій товару хорошої якості.
Загалом великі формати мережі Аврора є потужними якорями, які можуть розміщатися на других поверхах торгових комплексів.