Новий формат: як виглядає та які має особливості новий великий магазин Аврора у Полтаві (фотоогляд)

Новий формат: як виглядає та які має особливості новий великий магазин Аврора у Полтаві (фотоогляд)

Сьогодні
  312
Дарія Осіїк

Керуючий партнер компанії Retail.Pro Артем Ретін на своїй сторінці у Facebook зробив огляд Аврора Мультимаркет, який працює у Полтаві за адресою вул. Європейська 225. RAU публікує головне з його допису.

Магазин Аврора Мультимаркет, що знаходиться у Полтаві на вулиці Європейська, 225, є одним з найбільших та найсучасніших магазинів мережі. Його площа становить 830 кв. м. 

Українці вже давно звикли до жовтих магазинів Аврора, проте мережа не лише потужно масштабується по всій країні, але і якісно еволюціонує всередині. Усі основні оновлення присутні в новому полтавському магазині. 

В першу чергу звертаєш увагу на ремонт. Саме так має виглядати кожний магазин цієї мережі: нічого зайвого, при цьому знаходитися в магазині приємно, попри доволі яскравий корпоративний колір. Зрозуміло, що формат «one dollar store» не передбачає ультрасучасного дизайну, але базові стандарти інтерʼєру мають бути дотримані незалежно від локації.

У цьому магазині значно більше кас самообслуговування. Це свідчить про те, що компанія вірить у цю технологію та привчає до неї своїх клієнтів. Працює все доволі швидко та зрозуміло, а це найголовніше для цього сервісу.

В магазині є зона перекусу – це чудова ідея, але асортимент поки що дуже лімітований. Загалом у цієї зони є великий потенціал для розвитку, але поки що це більше сучасний тренд.

Гарне рішення – дитяча зона. Її присутність – це можливість для батьків мати достатньо часу для покупок в магазині. Однак цю зону було б добре відокремити склом або іншим захистом від протягів. А ще у цій зоні є окрема дитяча каса самообслуговування та два стелажі товару з можливістю придбання товару.

Дуже практичною ідеєю для мережі є зона тестування електротоварів. Це дозволяє постійно збільшувати продажі цієї категорії. 

Ще однією корисною зоною є зона примірки, особливо якщо компанія планує розвивати напрямок одягу. Категорія бюджетного одягу для мережі є дуже логічною (особливо у великих форматах магазинів та у торгових точках у невеликих населених пунктах).

Складно оцінити потрібність зони тестування косметики, але її наявність свідчить про наміри компанії розширювати асортимент цієї групи.

Справжнім проривом для українського ритейлу є туалет для відвідувачів. Якщо для Європи це must have, для українського ринку – це нововведення. Хоча це є дуже важлива зона, яка підвищує комфорт, потенційно збільшує час перебування в магазині та формує лояльність відвідувачів до мережі.

Головною перевагою нового формату є асортиментний ряд. Тут є дуже багато нових категорій товару хорошої якості.

Загалом великі формати мережі Аврора є потужними якорями, які можуть розміщатися на других поверхах торгових комплексів. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Виторг мережі Аврора у 2024 році перевищив 46,2 млрд грн, в планах – відбудова логістичного комплексу West Gate Logistic за 50 млн євро

Мережа мультимаркетів Аврора підсумувала 2024 рік, який відзначився стабільним розвитком та новими звершеннями....
time icon  
  444
Усі новини ринку