
Vchasno Group інвестувала у сервіс звітності для ФОП “ЯТакс”


Цифровий простір, shop in shop із популярними брендами, та воронка з екранів із ексклюзивними пропозиціями — Comfy оновив формат флагманських магазинів. Сучасні магазини Digital-формату можна відвідати у трьох торгівельних центрах столиці, а також Вінниці та у Львові.
Операційна директорка Comfy Наталія Кутузова розповіла, які саме зміни впровадив ритейлер і чому новий формат дозволить ще ефективніше конкурувати на ринку техніки та електроніки.
Comfy працює на ринку вже 20 років, а мережа налічує 110 магазинів по всій Україні. У 2024 році виторг компанії досягнув рекордного результату — торік Comfy вперше з дня заснування подолав позначку в мільярд доларів продажів на рік.
На динаміку показників вплинули, зокрема, оновлення формату й мережі. Вже пʼять магазинів отримали оновлений Digital-формат, який компанія розробила разом із архітектурним бюро та студією дизайну Balbek bureau. Оскільки світ швидко рухається у діджиталізацію, простір магазинів став більш цифровізованим, утім, не втративши свої ключові відмінності бренду такі, як затишок та домашність.
Новий формат виконує чотири основні бізнес-задачі: фізичні простори відображають цифровий підхід компанії, покращують клієнтський досвід, стимулюють продажі та адаптовані до нових вимог ринку.
Аби оновити формат максимально точно, компанія проводила дослідження та спиралась на сучасні тренди. За словами ритейлера, очікування клієнтів сьогодні відповідають цінностям компанії — супершвидкість і простота. Швидкість процесів та доступність відобразились у новому форматі.
Зона видачі товару та точка видачі інтернет-замовлень розташовані всередині магазину, близько до входу. Усе — через бажання клієнтів швидко отримувати товар, а також зростання онлайн-продажів. Завдяки єдиному вікну пікапу та адаптації процесів, клієнт отримує своє замовлення в середньому за три хвилини.
Ритейлер спостерігає збільшення попиту на цифрові категорії, саме тому одна з задач нового формату — підкреслити цю зону технологічними рішеннями. Завдяки діджитальній викладці товару, клієнт зможе дивитися цифрову техніку у цифровому світі. Так, у новому форматі можна побачити shop in shop зі смартфонами, ноутбуками та годинниками.
У нових магазинах Comfy з’явились модульні промо-стенди, на яких транслюється не просто статична картинка з інформацією. Це динамічна історія, яка змінюється, відповідно до бізнес-задачі.
Промо-екрани вхідної групи покликані привертати додаткову увагу відвідувачів ТРЦ, екрани в різних зонах товарів — затягнути трафік вглиб магазину та рівномірно розподілити його по приміщенню, а промо-ролики — продемонструвати найвигідніші пропозиції для клієнта. Для них студія дизайну Balbek bureau розробила нове обладнання, унікальне для України.
Крім того, у магазинах нового формату ритейлер переглянув кількість освітлення на вході, а також вигідно закцентував підсвітку на промо стендах. Водночас подбав про те, аби інші зони отримували достатню кількість освітлення. Освітлення у магазинах зробили більш екологічним та енергозберігаючим.
Надалі Comfy продовжуватиме оновлення своїх магазинів. Наступний етап — аналіз ефективності нового формату та його вдосконалення й поширення на мережу.