Харківський ТРЦ Nikolsky має намір досягти нульової вакантності вже до серпня поточного року

Харківський ТРЦ Nikolsky має намір досягти нульової вакантності вже до серпня поточного року

19.07.2021 07:45
  676
Дарія Осіїк

Заповнюваність недавно відкритого у Харкові торгово-розважального центру Nikolsky вже досягла 98%. Відвідуваність ТРЦ минулого місяця перевищила 1 млн осіб.

Читати російською

Про це RAU повідомила консалтингова компанія Retail&Development Advisor (RDA) з посиланням на дані девелопера проекту – Budhouse Group. «Заповнюваність ТРЦ Nikolsky по відчиненим дверям вже досягла 98%. Не відкритими залишаються лише кілька магазинів в прикасовій зоні і два ресторани. Їх відкриття передбачається вже до початку серпня», – уточнили в RDA.

У компанії нагадують, що RDA виступила брокером при підписанні орендних угод з низкою знакових для ТРЦ торгових операторів. Зокрема, з німецьким fashion-брендом New Yorker (зайняв 1550 кв. м площі), магазином солодощів «Мармеладний Кіт» (138 кв. м), а також рітейлерами Марафон (327 кв. м), Betty Barclay (176 кв. м), Roy Robson (163 кв. м) і Jack Wolfskin (107 кв. м). Таким чином, сумарна площа підписаних за посередництва з RDA приміщень в ТРЦ Nikolsky перевищила 2460 кв. м.

«Ми раді, що пул орендарів в харківському ТРЦ Nikolsky поповнився відомими рітейлерами. Впевнені, що магазини розширять асортимент товарів в ТРЦ і залучать додатковий потік відвідувачів, що дозволить посилити синергетичний ефект і поліпшити ефективність роботи всіх торгових операторів ТРЦ Nikolsky», – прокоментувала СЕО RDA Таїсія Литовченко.

У той же час, в девелоперській компанії Budhouse Group відзначили, що відвідуваність ТРЦ в червні склала трохи більше 1 млн осіб. При цьому девелопер очікує подальше органічне зростання ключових показників роботи проекту в найближчі роки.

«Ми повністю задоволені показниками роботи першого повного місяця. Трафік перевищує наші очікування приблизно на 10%, обороти орендарів і прибутковість ТРЦ перевищили наші очікування на 20%. Очікуємо хороше органічне зростання показників роботи ТРЦ протягом перших трьох років на рівні не менше 10-15%», – підкреслив операційний директор Budhouse Group Максим Гаврюшин.

Нагадаємо, харківський ТРЦ Nikolsky відкрив двері для відвідувачів 21 травня цього року. Новий торгово-розважальний центр розмістився в самому центрі міста – на вул. Пушкінська, 2, і став одним з найбільших торгових об’єктів Харкова. Загальна площа торгового центру становить 106 000 кв. м, торгова – 53 000 кв. м. Паркінг розрахований на 700 машиномісць. Загальна сума інвестицій в проект склала близько $ 124 млн.

Довідка. RDA – українська експертна консалтингова компанія у сфері комерційної нерухомості, заснована в 2013 році. Вона надає широкий спектр консультаційних, управлінських, посередницьких і оціночних послуг орендарям і власникам об’єктів нерухомості, а також інвесторам і девелоперським компаніям. Її основними напрямками діяльності є надання брокерських послуг з купівлі-продажу або оренди приміщень, управління об’єктами комерційної нерухомості, консалтингові послуги та надання комплексних послуг з розвитку роздрібних мереж.

Читайте також – 

К Харькову с любовью: как выглядит новый ТРЦ Nikolsky (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

Торговельні мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, що входять до холдингу Retail Group, повідомили про свою участь у...
time icon  
  147
Усі новини ринку