У ТРЦ Nikolsky відкриються магазини Mohito, House і Cropp загальною площею 2500 кв. м
Польська fashion-група LPP відкриє в харківському ТРЦ Nikolsky магазини своїх брендів Mohito, House і Cropp. Їх загальна площа складе 2500 кв. м.
Цей текст доступний також російською мовою
Про це RAU повідомила прес-служба торгово-розважального центру. Площа магазину Mohito складе 391 кв. м, House – 1139 кв. м, Cropp – 955 кв. м.
Mohito – бренд, адресований жінкам, які люблять тренди та цінують оригінальну міську елегантність, упевнені в собі, знають свої сильні сторони і здатні виразити їх через свій унікальний стиль. Бренд пропонує одяг й аксесуари в повній гамі енергійних кольорів і візерунків, які підкреслюють жіночність незалежно від місця та ситуації. Mohito шукає натхнення в культурі й реагує на поточні події, надихається найбільшими модними столицями і подіумами тижнів моди.
House – поєднує в собі останні тенденції з вуличним стилем. Бренд зосереджений на стилі casual, пропонує сміливі поєднання та виразні аксесуари. Клієнтами бренду є молоді по роках і духу люди, які поважають себе, цінують свободу та повні життя. House посилається на тенденції мистецтва, поп-культури і соціальних медіа у своїх колекціях, він черпає натхнення в стилі вулиць великого міста. Заохочує насолоджуватися модою та пропонує усвідомлено формувати свій імідж.
Cropp – це повсякденний одяг, який дозволяє покупцям створювати власний стиль завдяки жіночим і чоловічим колекціям, доповненим широким асортиментом аксесуарів і взуття. Бренд дозволяє виражати емоції та перетинати межі. Він черпає натхнення в сучасній культурі й музиці, творчо змішуючи їх в проектах з останніми тенденціями на подіумах. Під час проектування дизайнери співпрацюють з художниками візуальних мистецтв, ілюстраторами й граффіті-художниками зі всього світу. Бренд також багато років підтримує культурні події, пов’язані з вуличним мистецтвом.
Нагадаємо, в ТРЦ будуть представлені магазини групи Inditex, Argo, MD Fashion, MTI, Ultragroup, Сiльпо, Multiplex, Sport Life та інші. Загальна площа торгівельного центру складає 106 000 кв. м, торгова – 53 000 кв. м. Паркінг розрахований на 700 машиномісць. Головним архітектором комплексу є ТАМ “А.В.Пашенько”. Концепція і дизайн інтер’єрів були розроблені спільно з міжнародною компанією Sonae Sierra.
Відкриття заплановане на травень 2021 року. Девелопер проекту – Budhouse Group.
Читайте також
H&M в мае откроет первый магазин за пределами Киева – в Харькове в ТРЦ Nikolsky