Не пропустіть New Food Summit – першу подію для Agri Food бізнесу 21–22 листопада, Київ та онлайн

Не пропустіть New Food Summit – першу подію для Agri Food бізнесу 21–22 листопада, Київ та онлайн

03.11.2023 11:11
rau

Головні завдання 2023 року для українського Agri-Food бізнесу – життєстійкість, інноваційність та гнучкість для створення власних проривних продуктів харчування та виведення їх на нові ринки в екстремальній турбулентності війни. Багато чого йде не за нашими найкращими планами, але саме в такі переломні часи народжуються нові масштабні ідеї та сценарії розвитку.

До ключової події Agri Food-сектору – New Food Summit – залишилось менше місяця, і вже 21–22 листопада представники Agri-Food-сектору зберуться, щоб обговорити найбільші виклики 2023 року та стратегії роботи в новій реальності.

У програмі: 8 секцій, 9 панельних дискусій, 50+ спікерів, велика експо-зона та пітчинг-сесія Food Tech стартапів. 

Партнери події: Volia Agri-Food Park (генеральний партнер), Enzym Group (інтелектуальний партнер), МХП (стратегічний партнер), Modern Expo (інноваційний партнер), АСТАРТА (Smart Agro-партнер), Нова пошта (логістичний партнер), HD Group (партнер), Lanet (діджитал-партнер).

Тема 2023: Як українським гравцям не упустити можливостей, що надає світова трансформація ринку їжі.

Про побудову Agri Food сектору нового покоління говоритимемо разом з такими експертами:

  • Олена Вовк, співвласниця біотехнологічної компанії Enzym Group
  • Борис Шестопалов, засновник Volia Agri-Food Park
  • Дмитро Зозуля, радник голови правління МХП з M&A, голова Наглядової ради фонду MHP Food Invest
  • Вячеслав Чук, комерційний директор компанії Астарта

Своїми бізнес-історіями поділяться:

  • Андрій Усенко, CEO та співзасновник компанії Мʼясторія
  • Роман Квашенко, CEO та засновник Wanted Vegan
  • Ірина Добруцька, співзасновниця та креативна директорка мережі Salateira
  • Тарас Фітьо, співзасновник компанії “TOM”
  • Олександр Місюренко, власник та СЕО компанії Nonpareil
  • Василь Мікулін, засновник пивоварні Varvar
  • та інші.

Теми цьогорічних панельних дискусій:

  • “Як створювати додану вартість в умовах війни: виклики та дилеми українського бізнесу”
  • “Хайп чи бізнес? Хто виграє нішу ready to eat/ready to cook”
  • “Як залучити кошти у розвиток Agri-Food Tech”
  • “Індустріальні парки в Україні: як забезпечити розвиток та зростання”
  • “Створення проривних продуктів: від розробки до ринку”
  • “Виклики Plant based. Чи складеться культура рослинної їжі в Україні?”
  • “Як українським продуктам закріпитись на зовнішніх ринках збуту”
  • “Перспективи української переробки та пошуки ринків збуту. Свіжі кейси українських компаній”

Крім того, разом з Ukrainian Startup fund відбудеться Agri Food Startup Track.

Серед спікерів та панелістів New Food Summit:

  • Марина Сергієнко, СЕО Коло
  • Вячеслав Дубовик, CEO та керівний партнер компанії PRIPRAVKA
  • Марина Булацька, заступниця комерційного директора Сільпо
  • Сергій Чепець, генеральний директор компанії GFS
  • Олена Красовська, керівниця R&D-центру Enzym Group
  • Сергій Цівкач, виконавчий директор UkraineInvest
  • Богдана Леонова, співзасновниця GreenGo 
  • Роман Черепаха, інвестиційний директор Horіzon Capital 
  • Наталя Веремчук, директор з маркетингу компанії Люстдорф
  • Семен Гагарін, СЕО Beehive
  • Евеліна Міцкевич, директор напряму “Кулінарний бізнес” компанії МХП
  • Дмитро Рассказов, віце-президент з комерційної та операційної діяльності ОККО
  •  

На події очікується понад 350 учасників з таких сфер: FMCG-корпорації, агрохолдинги, виробники харчових інгредієнтів та пакування, дистриб’ютори та ритейлери, гравці ринку доставки, інвестори та стартапи у галузі Food Tech, Bio Tech, Health Tech тощо.

Програма New Food Summit 2023 вже на сайті. Дивитись програму>>

Деталі та реєстрація: https://bit.ly/40fysdF 


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

Цифровий make-over: як Brocard вибудували персоналізований діалог із мільйонами клієнтів за допомогою інформаційних технологій від Microsoft

«Ще нещодавно здавалося, що під час повномасштабної війни бізнесу вдасться думати лише про виживання. Однак українські...
time icon