Новий fashion: в ТРЦ Retroville почав роботу відразу ряд відомих брендів (фотоогляд)
Нещодавно відкритий столичний торгово-розважальний центр продовжує радувати киян та гостей міста відкриттями нових магазинів провідних світових торгових марок.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Чергова хвиля відкриттів – після запуску на початку серпня ТРЦ Retroville у повному форматі – припала на середину останнього місяця літа. І в фокусі на цей раз виявилися чи не найбільш очікувані покупцями категорії: взуття, одяг, аксесуари, товари для спорту й активного відпочинку, а також розваги – кінотеатр Multiplex з унікальною для України технологією ScreenX, спортклуб SportLife, і перший в ТРЦ ресторан.
Всього за тиждень – з 13 по 21 серпня – свої двері для відвідувачів ТРЦ Retroville відкрили без малого два десятки магазинів, де можна придбати товари на будь-який смак і гаманець.
На даний момент наповнюваність ТРЦ досягла 70%, а після відкриття ще ряду магазинів, запланованого на початок вересня, цей показник складе 78%. Відмінні результати для торгово-розважального центру, який розпочав роботу в умовах адаптивного карантину, економічної кризи та спаду купівельної спроможності населення!
З середини серпня відвідувачі Retroville отримали додаткову можливість купити якісні речі з грандіозними знижками або з новітніх колекцій українських та міжнародних брендів. 21 серпня почав роботу маркетплейс товарів made in Ukraine, добре знайомий киянам: супермаркет Всі.Свої. Тут можна купити авторський одяг, товари для дому та краси виробництва українських крафтового майстрів і невеликих мануфактур. Магазин зайняв площу 1600 кв. м.
Один з провідних турецьких одежних операторів DeFacto відкрив магазин площею майже 1000 кв. м. Компанія DеFacto була заснована в 2003 році й спеціалізується на виробництві та торгівлі чоловічим, жіночим і дитячим верхнім одягом, білизною, взуттям та аксесуарами. Разом із досвідченою проектною групою та діловими партнерами компанія об’єднує доступні та якісні товари зі світовими тенденціями дизайну. DеFacto створює індивідуальні колекції для своїх магазинів в кожній з країн відповідно з місцевою культурою та способом життя. На додаток до своїх дизайнерських продуктыв, компанія пропонує своїм клієнтам унікальні інноваційні та перероблені колекції, такі як DeFacto Inova та DeFacto Eco, які були народжені в результаті інновацій та інвестицій.
Ще один відомий міжнародний оператор, який почав роботу в ТРЦ Retroville – польська fashion-група LPP. Вона добре знайома споживачам за своїми ТМ Reserved, Cropp, House, Mohito і Sinsay. У новітньому столичному торгово-розважальному центрі відкрилися магазини трьох брендів групи – House, Cropp, Sinsay. Сумарно вони зайняли майже 3000 кв. м.
Sinsay – бренд для гучних, характерних і виразних дівчат та юнаків, які сміливо йдуть за новими тенденціями. Безсумнівним плюсом бренду є низькі ціни, завдяки яким молоді споживачі можуть собі дозволити купити бажану футболку, джинси чи модні аксесуари.
Cropp – бренд вуличного одягу, який вписується в міський ритм і стиль міського способу життя в широкому сенсі цього слова. Він орієнтований на молодих людей, які поринули в міську культуру і живуть у своєму світі, а одяг підкреслює їх індивідуальний стиль. У колекціях бренду чітко видно вплив поп-культури та культури хіп-хоп, в тому числі, натхнення графіті, вуличним мистецтвом, міськими видами спорту та музикою. Під час створення колекції бренд Cropp співпрацює з ілюстраторами та графітистами з усього світу. Він також підтримує культурні події, пов’язані з вуличним мистецтвом.
House – оптимістичний модний бренд, створений для жінок і чоловіків, студентів і дорослих. Він пропонує як вільні, повсякденні образи для будь-якого випадку, так і нові модні тенденції, які дизайнери вишукують в соціальних мережах, на подіумах і вулицях. Бренд робить акцент також на незвичайні та цікаві образи.
Також серед орендарів, які вже відкрили свої об’єкти в Retroville – американський бренд спортивного одягу, взуття, спорядження й аксесуарів Under Armour. Бренд вважається одним з найсучасніших і технологічніших виробників у своєму сегменті, успішно конкуруючи з такими визнаними лідерами спортивних товарів як Nike, Puma й Adidas.
В Україні бренд Under Armour розвиває один з найбільших fashion-рітейлерів країни – компанія MD Fashion. Вона також є офіційним дистриб’ютором популярних світових fashion і lifestyle-брендів в Україні, таких як Tommy Hilfiger, Diesel, G-Star Raw, Gant, Walker, Replay, Pepe Jeans, Accessorize, Oodji тощо.
У ТРЦ також представлені ще три бренди групи: Walker, Oodji, Stem. Сумарна орендна площа всіх чотирьох об’єктів компанії перевищила 1000 кв. м.
Продовжуючи спортивну тематику, не можна не відзначити відразу два знакових для любителів спорту й активного відпочинку відкриття в Retroville. Супермаркет найбільшої профільної мережі України Sportmaster зайняв площу 1720 кв. м. У магазині представлені товари для занять різними видами спорту, одяг, взуття та аксесуари для чоловіків, жінок і дітей, тренажери та обладнання для фітнесу, туристичне спорядження та багато інших товарів брендів, дистриб’ютором яких виступає Sportmaster: Columbia, CAT, Merrell, Molten, O’Neill, Protest, Roces, Speedo, UVEX, Volkl.
В середині місяця відбулася довгоочікувана подія для багатьох жителів столичного мікрорайону Виноградар – почав роботу найбільший в районі спортивний клуб Sport Life площею 4400 кв. м. Він знаходиться на другому поверсі комплексу. Новий фітнес-клуб і його спортивна база стануть невід’ємною частиною не тільки БЦ і ТРЦ Retroville, але й всієї інфраструктури мікрорайону Виноградар в цілому. Любителям фітнесу доступні найсучасніше спортивне обладнання та спорядження, басейни і багато іншого.
На цьому соціально-розважальна складова Retroville не закінчується. На другому поверсі ТРЦ відкрився 8-зальний кінотеатр Multiplex у новому форматі, який зайняв площу понад 3000 кв. м. Загальна повна місткість залів – більше 1300 осіб, але зараз, у зв’язку з карантинними обмеженнями, вона знижена відповідно до вимог МОЗ та київської міської влади.
З інших відкриттів представниць прекрасної статі порадують бутики білизни та супутніх товарів торгових марок Intimissimi, Calzedonia, Tezenis і BraBraBra. А шанувальники якісного взуття зможуть придбати продукцію легендарного бренду Timberland.
З кожним днем все більше операторів починають роботу на фуд–корті об’єкта. До McDonald’s і KFC, Salateira, FS Ukraine, Gremio Grill, Master Burger, Lviv Croissants, Udgen Burger приєдналася мережа Pancake. А 15 серпня в ТРЦ почали роботу перший повноцінний ресторан Menya Musashi площею 200 кв. м, і кав’ярня ProEspresso.
На фуд–корті все створено для комфортного та приємного відпочинку, адже оформлені зони в різній стилістиці: Loft, Lounge, Eco, Green, дитяча зона.
До кінця місяця склад орендарів Retroville поповнять ще кілька знайомих і улюблених українцями операторів. 29 серпня розпочне роботу магазин турецького виробника LC Waikiki, а в останню неділю літа до нього приєднається відома мережа Crocs.
Нагадаємо, що 1 серпня ТРЦ Retroville відкрився у повному форматі, після того як в кінці травня розпочала роботу перша черга торгово-розважального центру. Вже з початку літа відвідувачам були доступні супермаркет Novus в новому форматі та будівельний гіпермаркет Leroy Merlin, магазини техніки та електроніки Eldorado і Фокстрот, Алло, Vodafone, Lifecell і Kyivstar, датський бренд товарів для дому JYSK, магазин алкогольних напоїв та пива Litra, Аптека Доброго дня, Tabakerka, Funduk Sunduk, Roshen, Tutto Gusto, Novodom, Coqui, Spice room тощо.
З 1 серпня на першому поверсі відкрилися такі магазини, як H&M (2436 кв. м), Intersport (1300 кв. м), Brocard (408 кв. м), S&F (881 кв. м), Colin’s (489 кв. м) , Estro (231 кв. м), Intertop (457 кв. м), Алло (436 кв. м), Librarium – найбільший магазин мережі на 700 кв. м, Skechers, 4F, Respect, Samsung, Rieker, IQOS, Ecco , Wittchen, Jasmine, Люксоптика, Будинок оптики, Золотий Вік, Pandora, Aurum, Секунда, ДЕКА, ARTE beauty clinic та інші.
Довідка. ТРЦ Retroville – дворівневий багатофункціональний комплекс, який розташований в Києві за адресою проспект Правди, 47. Серед переваг місця розташування комплексу необхідно відзначити хорошу транспортну доступність. ТРЦ оточують чотири жваві вулиці – проспект Правди, проспект Гонгадзе, проспект Василя Порика та вулиця Івана Виговського. При цьому вже найближчим часом, по завіреннях міської влади, на Виноградарі з’являться чотири станції метрополітену, дві з яких будуть перебувати в безпосередній близькості до торгового центру.
Загальна площа об’єкта (GBA) становить 120 334 кв. м, серед яких 9450 кв. м займає бізнес-центр класу «B», орендна площа (GLA) – 86 283 кв. м.
Читайте також –