Маркетинг-директор омніканальної мережі з продажу електроніки і побутової техніки Фокстрот про те, як відбувається трансформація бренду, які рекламні кампанії стали найбільш успішними і чи були досягнуті поставлені цілі за рік ребрендингу. Цей матеріал також доступний російською мовою Про оновлення бренду Коли стартував реформат магазинів роздрібної мережі, апгрейд онлайн-каналу Foxtrot.ua і ключових бізнес-процесів, ми визначили для … Читати далі Наталія Ставраті, маркетинг-директор Фокстрот: 3D-лисичка – найвдаліше рішення у ребрендингу компанії
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити