Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

Участь у програмі “Національний Кешбек” візьмуть мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, а також власні торгові марки Retail Group

13.09.2024 12:06
  368
rau

Торговельні мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, що входять до холдингу Retail Group, повідомили про свою участь у новій державній програмі — “Національний Кешбек”. Проєкт дає можливість українцям повертати гроші за купівлю українських товарів.

Програма стартувала в рамках всеукраїнської платформи “Зроблено в Україні”. Купуючи товари українського виробника, які беруть участь в програмі “Національний Кешбек” у торговельних мережах Retail Group покупці зможуть отримувати 10% кешбеку. Наразі фахівці Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес, активно тестують процеси та працюють над адаптацією касової системи для підтримки нової функції. Очікується, що сервіс незабаром стане доступним для всіх клієнтів мереж Retail Group, про це холдинг повідомить офіційно, після завершення тестового режиму. Бета-тестування програми вже розпочалося і триватиме близько місяця.

Максимальна сума виплат по програмі – 3000 грн на місяць. Витратити їх можна на комунальні послуги, транспорт, мобільний зв’язок, донати, військові облігації, лікування та розваги.

Щоб скористатися перевагами кешбеку, клієнти повинні зареєструвати спеціальну картку у своєму банку та оновити її через додаток “Дія”. Інформацію про товари, на які поширюється кешбек, можна знайти на сайті програми http://madeinukraine.gov.ua.

Retail Group підтримує національного виробника та пропонує широкий асортимент товарів власних торгових марок, серед яких: Day by Day, Max Effect, MON CAKE, Хіт Продукт, ТМ “1” та інші. Наразі торговельні мережі Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес зареєстрували у програмі «Національний кешбек» вже понад 1000 товарів від власних торговельних марок українського виробництва. Найбільшу кількість українських товарів зареєстрованих у програмі, а це більше 600 найменувань включає власна торгова марка – ТМ “1” . Також до програми поступово долучається багато українських брендів-партнерів Retail Group, які представлені на полицях торговельних мереж холдингу.

Перелік категорій товарів українського виробництва у мережах Retail Group величезний: алкогольні та безалкогольні напої, бакалія, гастрономія, молочна продукція, торти, сири, яйця, майонез, кава, чай, хліб, риба, ковбасні вироби, овочі, фрукти, квіти, соління, побутова хімія, косметика, товари для дому, дітей, тварин та ін. Кількість товарів, які будуть зареєстровані у програмі «Національний кешбек» буде і надалі збільшуватись. Відтак кожен покупець зможе знайти для себе потрібний продукт і можливість додатково заощадити підтримуючи українське.

У Retail Group зазначають, що раді долучитись до ініціативи, яка є частиною стратегії економічного зміцнення країни і важливим кроком на шляху до Перемоги.

Довідка. Retail Group — холдинг, що управляє торговельними мережами гіпермаркетів Велмарт, супермаркетів Велика Кишеня, мінімаркетів формату «біля дому» ВК Експрес в Україні, а також мережами супермаркетів Green Hills та Велмарт у Молдові. Холдинг налічує понад 5000 співробітників, 74 торговельні майданчики, 2 розподільні центри, 7 ТРЦ.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Епіцентр та Міністерство у справах ветеранів підписали Меморандум про співпрацю, спрямований на підтримку ветеранського бізнесу

Епіцентр та Міністерство у справах ветеранів підписали Меморандум про співпрацю, спрямований на підтримку ветеранського бізнесу

13 вересня міністр у справах ветеранів Наталія Калмикова та генеральний директор ТОВ «Епіцентр К» Петро Михайлишин...
time icon  
  15
Усі новини ринку