Мережа магазинів М’ясомаркет стала членом Асоціації рітейлерів України
«М’ясомаркет» – це формат магазинів сonvenience store («магазин біля дому»), які МХП почав відкривати в липні 2020 року. До кінця року заплано відкриття 51-ї точки бренду, а в перспективі кількість магазинів може перевищити 2000 об’єктів.
Миронівський хлібопродукт (МХП) зараз активно трансформується із сировинної компанії у кулінарну. Надання клієнтам готових рішень — один із ключових векторів такого розвитку. Крім готових продуктів, в окремих «М’ясомаркетах» є відділ з готовими стравами. Зі свіжих продуктів шефи готують просто на місці, аби всі охочі могли обрати будь-що собі до смаку, а заощаджений час витратили на спілкування із близькими. Взагалі, наповнення асортиментом кожного окремого магазину (як м’ясними, так і супутніми товарами) відбувається індивідуально в залежності від потреб кінцевого покупця саме у місці відкриття торгової точки.
Ще однією особливістю «М’ясомаркетів» є повна відсутність продавців. Замість них працюють м’ясні сомельє. Вони діляться з відвідувачами знаннями про усі види м’яса, допомагають з вибором, радять соуси та підказують, за яким рецептом краще приготувати той чи інший продукт.
Залежно від розміру міста та його специфіки передбачені різні площі магазинів – від 45 кв. м до 140 кв. м.
«М’ясомаркети» відкривають як з діючими, так і з новими інвесторами на умовах франчайзингу. Причому у франчайзі є можливість відкрити торгову точку навіть з прописаною у договорі гарантією на річний дохід на інвестиції.
Керівництво та колектив RAU вітають вступ компанії до Асоціації та сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.
Читайте також –
Мережа магазинів iStudio стала членом Асоціації рітейлерів України