30 магазинів за 30 днів. Торгова мережа М’ясомаркет від МХП демонструє найвищу в українському рітейлі динаміку зростання

30 магазинів за 30 днів. Торгова мережа М’ясомаркет від МХП демонструє найвищу в українському рітейлі динаміку зростання

31.12.2020 12:30
  1925
Дарія Осіїк

31 грудня відкривається 52-й магазин нової торгової мережі М’ясомаркет. Таким чином, компанія виконала анонсований влітку 2020 року план щодо створення до кінця року 50 сучасних гастрономічних бутиків.

Читати російською

Як повідомили RAU у прес-службі МХП, загалом лише за останній місяць відкрилося 30 нових магазинів. За даними Асоціації рітейлерів України, мережа М’ясомаркет продемонструвала у грудні найвищу динаміку зростання серед всіх без виключення рытейлерів України. В компанії також відзначають, що наступного року націлені перевершити свій власний рекорд по кількості відритих магазинів за один місяць.

CEO МХП Юрій Косюк неодноразово наголошував, що мережа М’ясомаркет є одним з етапів трансформації компанії з сировинної на кулінарну. Новий формат бізнесу агрохолдинг розвиває за системою франчайзингу, М’ясомаркети відкриваються за участі як існуючих, так і нових партнерів.

Разом із відкриттям магазинів нового формату, МХП впроваджує в Україні якісно новий рівень сервісу. У М’ясомаркетах працюють професійні м’ясні сомельє, завданням яких є допомога гостям у виборі м’яса, поради щодо його приготування та найкращих комбінацій з іншими продуктами та напоями, пропозиції готових рецептів тощо. В МХП підкреслюють, що хочуть подарувати всім покупцям позитивні емоції. Формат магазинів дозволяє купувати супутні продовольчі товари: хлібобулочну та молочну продукцію, бакалію, напої та соуси.

М’ясомаркети вже є у 34-х населених пунктах з 19-ти областей України, найбільше представництво мають Київщина та Волинь – по 5 магазинів. Інша специфіка нової торгової мережі – понад 30% магазинів відкриваються у невеликих провінційних містах. Для прикладу, ювілейний 50-й М’ясомаркет відкрив партнер МХП Михайло Тихонюк у Камінь-Каширському Волинської області з населенням близько 13 000 мешканців.

Керівник управління по роботі з франчайзі в МХП Дмитро Морозов нагадав, що холдинг десятиліттями працює з франчайзингом. Зокрема фірмова партнерська мережа «Наша Ряба» зараз є найбільшою продуктовою франчайзинговою мережею в Україні, що складається з 1750 торгових точок. За його словами, попри всі кризи 2020 року, МХП й надалі буде локомотивом розвитку бізнесів та надійним партнером.

«Під час кризи потрібно інвестувати, знаходити нові підходи, створювати робочі місця, розвивати локальний малий і середній бізнес. І своїм прикладом ми показуємо, як це можна робити, демонструючи подібні бізнес-рішення, які додатково забезпечують й розвиток нашої країни», – відзначив керівник управління по роботі з франчайзі МХП.

Читайте також – 

Дмитро Морозов, Миронівський хлібопродукт: Нові формати торгівлі від МХП


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку