
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


3 серпня у супермаркеті Сільпо, який знаходиться в ТРЦ РайON (Київ, вулиця Миколи Лаврухіна, 4), відкриється торгова точка МВМ My Home у форматі shop-in-shop.
Тут відвідувачі зможуть придбати товари для дому: текстиль, кухонне приладдя, аксесуари для ванної кімнати та декор.ґ
Такий формат дозволяє зробити покупки зручнішими, не виходячи за межі одного магазину. Перші shop-in-shop були відкриті в ТРЦ Lavina Mall та ТЦ Аркадія. Відкриття третього у столиці свідчить про зростаючу популярність цієї концепції та довіру до бренду серед киян.
Такий формат співпраці є інноваційним підходом до ритейлу, що дозволяє розміщувати окремі магазини всередині великих торгових площ. Цей формат також є зручним для відвідувачів, оскільки вони можуть поєднувати покупки харчових продуктів з придбанням товарів для облаштування будинку.
В новому shop-in-shop буде представлено широкий вибір товарів для оформлення інтер