Новий рекорд: MOYO перевищила минулорічні показники Black Friday, а також відкрила п’ять нових магазинів

Новий рекорд: MOYO перевищила минулорічні показники Black Friday, а також відкрила п’ять нових магазинів

04.12.2020 12:40
  858
Дарія Осіїк

Як і у більшості торгівельних мереж, у цьому році акційний розпродаж у MOYO вібувався весь тиждень 23-30 листопада, захопивши не тільки Чорну п’ятниці, але й Кіберпонеділок. У вихідні, у зв’язки з карантинними обмеженнями, продаж товарів здійснювався через інтернет.

Читати російською

До Black Friday компанія збільшила штат контакт центру та відкрила ще п’ять нових магазинів – чотири у Києві та один у Львові. Наразі мережа MOYO має вже 36 торгових точок у найбільших містах України. Також був розширений асортимент. Серед новинок, що з’явилися у продажі, та користувалися особливою популярністю протягом у Black Friday:

  • інтерактивні гірлянди Twinkly;
  • смартфони та мобільні телефони Alcatel і Tecno;
  • нові лінійки чохлів UAG;
  • комп’ютерні комплектуючі, ігрова гарнітура Xtrfy, акустика Razer;
  • товари бренду Fiskars. 

Раніше люди залишалися під магазинами у ніч на п’ятницю, аби першими вхопити омріяний товар за непристойно низькою ціною. Для таких нетерплячих клієнтів у Києві працював цілодобовий магазин MOYO 24/7 на вулиці Марка Вовчка, 18 А. Нічний шопінг зручний тим, що в цей час можна швидко доїхати до магазину без заторів та вільно припаркувати автівку, поговорити про товар з професійними консультантами й отримати своє замовлення без черг. 

“Ми порівняли результати першого дня знижок Black Friday 2020-го та 2019-го та  помітили, що цьогоріч майже втричі зросла кількість замовлень, а їх сума – більше ніж у чотири рази. Загалом ми задоволені результатом “чорно-п’ятничного тижня” та кіберпонеділка: кількість замовлень і їх сума вдвічі перевищили рекорд 2019-го. Як ми й очікували, найпопулярнішими товарами стали ноутбуки, консоль PlayStation 5 та ігри, смартфони, телевізори та побутова техніка”, – повідомив генеральний директор MOYO Валентин Івакін. 

Cеред популярних груп товарів були й дитячі товари, адже батьки вже чекають Дня святого Миколая, скориставшись рекордно низькими цінами на іграшки. Також помітно, що клієнти почали готуватись до новорічних свят, про що засвідчило стрімке зростання продаж інтерактивних гірлянд Twinkly Strings Generation II.

Довідка. MOYO — національна мережа магазинів техніки та електроніки. Інтернет-магазин moyo.ua пропонує сервіс доставки товарів 24/7. Завдяки автоматизованій транспортній лінії, зі складу здійснюється видача товарів протягом 20 хвилин з моменту замовлення на сайті. Компанія дотримується закону України та підтримує всі превентивні дії щодо захисту населення від поширення вірусу COVID-19. Інтернет-магазин працює в посиленому режимі.

Читайте також – 

Валентин Івакін, MOYO: Карантин показав наскільки важливими є формат, швидкість комунікації та сервіси


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку