Дмитро Духоборов, Moyo: Кіберспорт як спосіб взаємодії з цільовою аудиторією
Керівник відділу медіа маркетингу компанії Moyo про цілі проведення першого аматорського кібертурніру серед своєї цільової аудиторії і про отримані результати. Читати російською Під час свого виступу на RAU EXPO-2021 керівник відділу медіа маркетингу мережі магазинів електроніки Moyo Дмитро Духоборов розповів про особливості проведення кібертурніру серед аматорів, специфіку промо кампанії, а також про цілі і результатах … Читати далі Дмитро Духоборов, Moyo: Кіберспорт як спосіб взаємодії з цільовою аудиторією
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити