Досвід ведення бізнесу Молоко від фермера під час воєнного стану

Досвід ведення бізнесу Молоко від фермера під час воєнного стану

16.04.2022 11:42
  693
Дарія Осіїк

Кейс фуд-бренду Молоко від фермера про те, як налагодити свою діяльність під час війни, щоб підтримувати власну команду, своїх кллієнтів та захисників України.

Реорганізація торговельних точок

На початку вторгнення компанія почала реорганізацію магазинів. Відбулося перегрупування магазинів та персоналу для того, щоб зберегти покриття та надати киянам доступ до продуктів у будь-якому районі столиці. Підключили всі інтерактивні ресурси, щоб оперативно інформувати гостей про будь-які зміни у роботі магазинів, адже це питання безпеки. Значна частина продуктів та сировини, що залишилися в магазинах та на виробництві компанії, було передано об’єднанню “Київ Волонтерський”, спеціальним підрозділам “Азов” та “Дозор”. З 1 березня флагманський магазин компанії на Олімпійській відновив свою роботу, а 2 березня на його базі запрацювала волонтерська пекарня на потреби ЗСУ, ТРО, для укриттів та прихистків.

Продукти першої необхідності та додаткові формати

Натуральні продукти власного виробництва завжди були візитною карткою бренду. Зараз більшість асортименту складають продукти першої необхідності – молочні продукти, сири та м’ясні вироби, консервація та продукти у форматі “майже готово!”. На полицях з’явився хліб “Паляниця” та крупи. Через тиждень після 24 лютого компанії вдалося зібрати ресурси та разом з міцною командою відновити потужність виробництво десертів. До асортименту повернулися запіканки, а трохи згодом чизкейки та торти. Зазначимо також, що магазини  “Молоко від фермера” продовжили працювати у форматі кав’ярень з щоденною свіжою випічкою.

Активна позиція та волонтерська діяльність

Після створення волонтерської пекарні компанія активно почала пекти хліб та співпрацювати з ЗСУ та УДО для забезпечення продовольчою базою та разом з активними містянами та волонтерами організовувати точки видачі дитячої гуманітарної та продуктової допомоги для цивільного населення. Зараз компанія продовжує надавати продуктову підтримку передмістям Києва та переселенцям з Маріуполя. А також підтримала ініціативу режисера Паші Суслякова зняти фільм про дитинство під час війни.

“Наразі у нас працюють загалом 34 магазини: 30 у Києві та 4 в Одесі. Компанія поетапно відновлює та наново запускає в роботу як франч, так і власні торговельні точки. Все наше місто, вся країна це єдиний організм, а всі ми справжні «маленькі Принци». Крок за кроком наближаємося до найбажанішого дня. І він обов’язкове настане”, коментує позицію компанії директорка з маркетингу Ветчинова Лідія.

Читайте також – 

На полицях Ашан Україна з’явився прямий імпорт з Польщі, Румунії, Угорщини та Чехії


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Вже в цьому році в західному регіоні України відкриються три нових ТРЦ та розпочнеться будівництво ще трьох ТРЦ

Вже в цьому році в західному регіоні України відкриються три нових ТРЦ та розпочнеться будівництво ще трьох ТРЦ

На різних стадіях реалізації на заході країни знаходяться одразу шість проєктів нових торгово-розважальних центрів...
time icon  
  150
Усі новини ринку