
Бум Minecraft: попит на тематичні конструктори на Allo.ua зріс на 45%


Впродовж року команда Алло працювала над удосконаленням мобільного застосунку Алло. Він отримав оновлені дизайн та функціонал, щоб клієнти в кілька кліків замовляли бажане та закривали питання. Роботи ще тривають, але зовнішній вигляд та функціонал застосунку маркетплейсу вже зазнали змін, а зручність у використанні значно покращилася.
Активні користувачі вже помітили, що зазнав змін головний екран. Тепер у блоці «Найкращі пропозиції» зібрано акції, пропозиції та товар дня, а в блок «Головне» винесено важливі сервіси — Алло Гроші, Алло Сервіси, Алло Обмін, Подарункові сертифікати та Експерт Онлайн.
Що змінилося у застосунку:
Переробку та вдосконалення основного функціоналу застосунку заплановано на наступний рік. Ці зміни покращать досвід мобільного шопінгу для лояльних та нових покупців маркетплейсу.
Нагадаємо, застосунок Алло з усіма товарами Алло та партнерів доступний клієнтам маркетплейсу з 2016 року. Загалом користувачі завантажили його 7 млн разів. Торік застосунок став повністю україномовним. Тут можна дізнатися про акції, знижки, найвигідніші пропозиції та отримати спеціальні знижки при купівлі товарів. У поточному році користувачі найчастіше купували павербанки ємністю 20 000 мА•год, бездротові навушники, смартфони, фітнес-браслети, приставки Smart TV та смарт-годинники.
Довідка. Алло — маркетплейс національного масштабу з інноваційними товарами від електроніки та інструментів до іграшок та меблів, з доставкою замовлень додому, на пошту або в магазини у понад 100 містах України.