
UPG запустила 34 нові АЗК у Києві та області, попереду ще 185 по Україні


27 вересня мережа супермаркетів Сільпо після реконструкції відкрила оновлений тематичний супермаркет у Києві на проспекті Петра Григоренка.
Для цієї локації команда компанії вибрала концепцію «Мистецтво перевтілення». Це сьомий магазин мережі, який цьогоріч відкрився після ремонту.
Дизайн магазину поєднує в собі сюрреалізм і неочікувані трансформації: від овочів, що перетворюються на тварин, до фантазійних сцен із космосу та коконів, з яких з’являються метелики.
На колоні у відділі садовини та городини розмістили більше тисячі невеликих дзеркал, які формують дерево — символ зростання та розвитку. Також у магазині є інсталяція зі стерео-варіо — зображень, що змінюються залежно від ракурсу. Тут цвітна капуста стає овечкою, а яблуко перевтілюється у сову.
Для колірної палітри магазину вибрали глибокі відтінки фіолетового із зеленими, теракотовими та молочними акцентами.
Полиці оновленого Сільпо як завжди тішитимуть покупців ароматною випічкою, свіжою городиною та садовиною та широким вибором м’яса. Також на локації розмістили
Магазин розташований за адресою: м. Київ, проспект Григоренка,