МХП за півтора року відкрив 150 гастрономічних бутиків М’ясомаркет

МХП за півтора року відкрив 150 гастрономічних бутиків М’ясомаркет

30.11.2021 07:45
  1777
Костянтин Симоненко

У Кропивницькому був відкритий ювілейний магазин №150 торгової мережі М’ясомаркет, яку розвивають компанія МХП та її партнери. Станом на кінець листопада працює 152 магазини у 81-му населеному пункті в 23-х областях України.

Цей матеріал доступний російською мовою

Як повідомили RAU у прес-службі компанії, за 11 місяців 2021 року МХП відкрив 104 М’ясомаркет, восени торгова мережа поповнилася 44-мя новими торговими точками. В МХП відзначають, що не роблять акцент виключно на великих містах. В обласних центрах сконцентровані лише 50% магазинів, решта розташовані в містечках, селищах та селах, що робить мережу доступною для людей по всій країні.

Згідно даних інформаційного порталу All Retail та компанії GT Partners, які спеціалізуються на дослідженнях та аналітиці сегментів української роздрібної торгівлі, М’ясомаркет є абсолютним лідером продуктового рітейлу України за динамікою зростання в 2021 році. За півтора роки свого існування мережа М’ясомаркет також увійшла до топ-7 продуктових рітейлерів України за загальною кількістю торгових точок.

Директор з розвитку бізнесу клієнтів МХП Дмитро Морозов розповів, що М’ясомаркет не є прямим конкурентом для великих супермаркетів, адже має інакшу філософію та пропонує абсолютно нові для українського рітейлу речі. На відміну від класичних великих мереж, МХП робить акцент на емоціях покупців, унікальному сервісі, кулінарному досвіді, турботі та увазі до проблем клієнтів – як гостей магазинів, так і партнерів-франчайзі.

«Наша мета – створити принципово новий вид шопінгу в Україні. Сучасний світ – надзвичайно швидкий, ми постійно кудись поспішаємо. Дослідження показують, що переважна більшість людей не хоче витрачати час на тривалі походи до супермаркету, обмірковування та вибір страв на вечерю, сам процес приготування їжі. Не менш важливим для покупців є питання індивідуального підходу у сервісі, позитивні емоції та досвід, яким можна поділитися з іншими людьми. М’ясомаркет пропонує вирішення всіх цих бажань споживача в одному місці», – відзначив Дмитро Морозов.

Особливість М’ясомаркет – якісний сервіс. Для цього тут працюють м’ясні сомельє, які перед початком роботи проходять спеціальне навчання. Це відбувається під керівництвом бренд-шефа МХП Алекса Юсупова у «Школі м’ясних сомельє МХП». Там для них проводяться кулінарні майстер-класи та практичні семінари з кулінарних питань та щодо правильної роботи з покупцями. Завдання сомельє – підказувати, яке м’ясо під яку страву взяти, розповідати про походження м’ясної продукції, ділитися рецептами та допомагати клієнтам з правильним вибором. За бажанням покупця, вони можуть безкоштовно замаринувати йому м’ясо безпосередньо у магазині.

Дмитро Морозов підкреслює, що М’ясомаркет – не просто логічне продовження роздрібної торгівлі МХП, зокрема її торгової мережі «Наша Ряба». На базі накопиченої інформації, аналітичних досліджень та вивчення сучасних трендів МХП постійно вносить корективи та адаптує кожен М’ясомаркет для відповіді на потреби та бажання клієнтів. Прикладом такої адаптації стала концепція «М’ясомаркет 2.0», яка передбачає появу в магазинах відділів кулінарії, зміни в асортименті та навіть інтер’єрах торгових точок. Таким чином, було вирішено здійснити поступовий перехід від формату convenience store до формату food experience store.

Інший важливий аспект розвитку мережі – робота МХП зі своїми партнерами-франчайзі.

«У свій час департамент комерції МХП був перейменований у департамент розвитку бізнесу клієнтів. Цим кроком ми хотіли підкреслити зміну філософії роботи з усіма партнерами всіх каналів збуту, і зокрема франчайзингу. Ми готові не просто надавати партнерам франшизу, а бути поруч з ними на всіх етапах створення та розвитку магазинів, допомагати вирішувати їх проблеми. Переваги М’ясомаркет у відсутності паушального внеску та роялті, підтримці у брендингу, акціях, PR-складовій, інших маркетингових активностях під час відкриття магазинів тощо. Головним для нас є активність партнера, його бажання розділити нашу філософію», – підсумував Дмитро Морозов.

Найбільша кількість М’ясомаркет працюють сьогодні у Кіровоградській області. Їх тут 22, із них 10 знаходяться у Кропивницькому. Саме в цьому обласному центрі з’явився ювілейний 150-й магазин мережі.

Один з місцевих франчайзі МХП Анатолій Потапов зазначає, що запорукою нинішньої успішності М’ясомаркет є самовіддана робота команди однодумців та партнерство з МХП.

«Партнерство з МХП – найважливіша складова того успіху, якого нам вдалося досягти. Я працюю з ними з 2003 року і дуже ціную нашу співпрацю, той еволюційний шлях, який ми разом подолали. Ми доводимо, що М’ясомаркет – приклад сучасної торгової мережі, яка має великі перспективи для розвитку», – зазначив Анатолій Потапов.

В МХП повідомили, що планують відкрити у Кіровоградській області ще п’ять магазинів до кінця 2021 року. Нагадаємо, що амбітною метою МХП є 2000 працюючих магазинів мережі М’ясомаркет у найближчі п’ять років.

Перші М’ясомаркет почали з’являтися в липні 2020 року. Станом на сьогодні найбільша їх кількість у Кіровоградській (22 магазини), Сумській (18) та Київській (16) областях. Серед міст лідером є Київ, де працює 13 торгових точок. У Кропивницькому та Херсоні – по 10, 8 у Сумах та 7 у Львові.

Довідка. МХП — вертикально інтегрований холдинг, лідер української аграрної індустрії з акціонерним капіталом і зарубіжними виробничими активами на Балканах. Холдинг здійснює основну діяльність у галузях птахівництва, м’ясопереробки і тваринництва. МХП за десятиліття збільшив сукупні потужності з виробництва м’яса курки у три рази до понад 700 000 тонн за підсумками 2020 року, також потужності компанії по виробництву курятини європейського операційного сегменту (РР) склали більше 100 000 тонн м’яса птиці.

Читайте також –

Олексій Безуглий, МХП: Працюємо над створенням кулінарної компанії та розвитком рітейлу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку