Ювілей: МХП відкрив 100-й заклад мережі безпечної вуличної їжі Döner Маркет (+фото)
Компанія МХП, яка працює у напрямах агро, виробництва продуктів харчування та рітейлу, відкрила 100-й заклад своєї мережі вуличної їжі Döner Маркет. Він уже працює у відновленому після ворожого обстрілу київському ТРЦ Retroville.
Döner Маркет – це мережа закладів вуличної їжі, де роблять шаурму та донери. Перша точка бренду була відкрита в Києві у вересні 2020 року. Зараз заклади мережі працюють у різних населених пунктах 15 областей України.
У всіх точках Döner Маркет можна придбати шаурму та донери, які готують з якісного м’яса «Наша Ряба» та Skott Smeat, а також нагетси, сирні палички, картоплю фрі та інші страви. Візитівка бренду – традиційні та фірмові рецептури, розроблені найкращими бренд-шефами України.
«Наразі компанія МХП перебуває на етапі трансформації з сировинної у міжнародну food&agro tech company. Ця еволюція відображає зміни у харчовій індустрії, де все більшим стає попит на продукти з доданою вартістю, зокрема формату ready-to-eat. Мережа Döner Market – одне з яскравих втілень такої трансформації. Розбудовуючи цю мережу, ми насамперед ставимо ціль показати й розказати українцям про те, що вулична їжа може бути не тільки смачною, а й безпечною», – зазначає директор департаменту створення любові споживачів МХП Олексій Безуглий.
МХП паралельно відкриває Döner Маркети у двох форматах: власні й франчайзингові. Незалежно від того, відкрита точка партнером чи компанією МХП, по всій мережі закладів працюють єдині стандарти. У якому б Döner Маркеті гість не придбав шаурму, донер чи іншу страву, смак завжди буде однаковий – за рахунок уніфікованих складових та ретельно розроблених технологами та шеф-кухарями МХП технологічних карт. Основні інгредієнти страв виробляються на заводах компанії, оснащених одним із найкращих у світі обладнанням. Контроль якості та безпечності відбувається на всіх етапах – від виробництва і тендерів постачальників до перевірок стандартів командою служби якості МХП безпосередньо в самих точках продажу.
МХП бачить своєю задачею зміну культури харчування в Україні. Компанія, зокрема у мережі закладів вуличної їжі Döner Маркет, пропонує якісні та смачні страви, виготовлені з використанням найсучасніших харчових технологій. Робота МХП в цьому напрямі дозволяє людям інвестувати час не в приготування їжі, а в найважливіше для них – родину, хобі, навчання, дозвілля, відпочинок.
Читайте також –
Олексій Безуглий, МХП: В нас більше не буде департаменту маркетингу