
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Food tech cтартап Foodz Ukraine залучив інвестиції на розвиток бізнесу від агроіндустріального холдингу МХП.
Про це повідомляє портал Економічна Правда. Контроль за Foodz залишився у засновників – Дениса та Яни Кривенків. МХП отримав близько 20% компанії. Суму угоди сторони не розголошують.
“В рамках співпраці відбулося два раунди інвестицій. На етапі тестування гіпотез ми переконались, що бізнес-модель працює. Далі ми відслідковували ріст кількості замовлень та провели другий транш фінансування компанії. МХП прагне поглиблювати відносини з ресторанним бізнесом та наблизити компанію безпосередньо до споживача. Ми переконані, що бізнес в форматі dark kitchen, який зараз активно росте у всьому світі, має перспективи в Україні”, – прокоментував радник голови правління МХП Дмитро Зозуля.
Компанія Foodz розвиває мережу онлайн-ресторанів в Києві з початку 2020 року. Пілотний проект засновники бізнесу запускали самостійно. Після підтвердження життєздатності бізнес-моделі компанія залучила зовнішні інвестиції. З початку 2020 року в Foodz інвестовано понад $2 млн.
“МХП виступає не тільки як інвестор, але й як стратегічний партнер, який ділиться власною експертизою у питаннях розвитку бізнесу. Залучення МХП в якості інвестора дозволить швидшими темпами розвивати бізнес та розширювати мережу віртуальних ресторанів в інших містах країни. Наш фокус на даному етапі розвитку зосереджений на зростанні клієнтської бази та кількості замовлень, налаштуванні системи поставок та вдосконаленні ІТ-інфраструктури”, – зазначив генеральний директор Foodz Ukraine Денис Кривенко.
З початку заснування бізнесу Foodz відкрила 15 кухонь у столиці. Серед них — десять власних і п’ять у партнерстві з Glovo. Клієнтська база зросла до 100 000 споживачів. У 2020 році об’єм продажів компанії досяг 35 млн грн. Зараз у Foodz працює понад 220 працівників, мережа покриває весь Київ, а під її управлінням знаходяться 12 брендів ресторанів: Greenbar Cafe, Супчик Салатик, Шанхайський Кіт, Chackmak Doner, PokeOke та інші.
Нагадаємо, що з 2020 МХП взяв курс трансформації із сировинної компанії в кулінарну. МХП трансформує бізнес таким чином, щоб люди змогли не тільки отримати продукцію високої якості, але і заощадити свій час.
Читайте також –