
Ідеальний баланс: історія компанії New Balance


Минулого тижня агрохолдинг МХП відкрив ще п’ять М’ясомаркетів за системою франчайзингу: 10 та 11 грудня магазини розпочали роботу в Києві, Запоріжжі, Ізмаїлі, Компаніївці та Ковелі.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як нагадали у прес-службі компанії, М’ясомаркет — це оновлений формат convenient store або «магазинів біля дому». Політика МХП полягає в тому, щоб у маркеті було виключно якісне і свіже м’ясо, великий асортимент супутніх товарів та обов’язкова емоційна складова. Саме тому в мережі М’ясомаркет немає продавців, натомість працюють м’ясні сомельє — професійні знавці м’яса.
В МХП підкреслюють, що основна ідея таких сучасних крамниць — полегшити життя кожної родини та подарувати новий досвід гастро-шопінгу. Цю концепцію МХП та його партнери планують поширювати по всій Україні. До кінця року працюватимуть 50 М’ясомаркетів як у мегаполісах, так і в невеликих містах. Зараз в мережі працює вже 29 магазинів.
«Особливість нашого магазину в культурі обслуговування. Відвідувач — не просто людина, яка випадково сюди зайшла. Це гість, якому хочеться дати найкраще. Тут ми не лише пропонуємо товари, а радимо, допомагаємо. Хочемо, щоб люди виходили з крамниці щасливі та заряджені позитивною енергією на весь день», — розповідає про концепцію Сергій Крюков, провідний менеджер МХП з відкриття М’ясомаркетів.
«Під час кризи потрібно інвестувати, знаходити нові підходи, створювати нові робочі місця, розвивати локальний малий і середній бізнеси. Своїм прикладом ми показуємо, як це можна робити», — резюмує керівник управління по роботі з франчайзі в МХП Дмитро Морозов.
Нагадаємо, М’ясомаркет – не єдиний роздрібний формат, який нещодавно розпочав розвивати агрохолдинг МХП. Компанія також інвестує в розвиток гастростудій Секрети Шефа, магазини-сендвічні ХО перекусити?, та точок з шаурмою під брендом Döner Market.
Читайте також –
Шаурма від мільярдера: власник МХП Юрій Косюк йде у стріт-фуд