МХП створив департамент розвитку бізнесу клієнтів під керівництвом Дмитра Морозова

МХП створив департамент розвитку бізнесу клієнтів під керівництвом Дмитра Морозова

16.04.2021 08:00
  1335
rau

МХП продовжує трансформацію з сировинної компанії на кулінарну. Новий етап розвитку – створення окремого департаменту, який буду переважно займатися розвитком бізнесу франчайзі холдингу.

Читати російскою

Це означає не тільки нові продукти, сервіси та бізнес-моделі, що наближують холдинг до тарілки споживача, але й переосмислення структури бізнесу та підходів до його ведення.

В зв’язку з цим керівництвом компанії було прийнято рішення переформатувати департамент комерції. Ключовий вектор роботи цієї функції – це розвиток бізнесу клієнтів МХП. Холдинг прагне будувати довгострокові плани розвитку спільного бізнесу з партнерами, що є взаємовигідним та конкурентною перевагою на ринку. Тому створення департаменту розвитку бізнесу клієнтів є цілком обгрунтованим та логічним рішенням.

Очолив новий напрям в компанії Дмитро Морозов, який раніше керував управлінням по роботі з франчайзі МХП.

Дмитро має більш ніж 13-річний досвід роботи в FMCG компаніях на керівних посадах у сфері комерції та трейд-маркетингу. Під керівництвом Дмитра команда управління по роботі з франчайзі запустила проект М’ясомаркети та в рекордно короткі терміни відкрила більше 50-ти точок цього формату.

«Ми відкрили внутрішній та зовнішній конкурс для закриття вакансії директора із залученням агентства з підбору топ-менеджменту. Було проведено ряд інтерв’ю із зовнішніми кандидатами, детально вивчено ринок. Однак, ми врахували результати у напрямі франчайзингу та прийшли до висновку, що найвдалішим варіантом для цієї ролі стане Дмитро Морозов. З тих пір, як Дмитро приєднався до команди МХП у лютому минулого року, значно покращились відносини з франчайзі, що було однією з ключових його задач. За цей період індекс NPS, що оцінює лояльність партнерів, зріс більше, ніж удвічі. Я радий, що саме внутрішній кандидат виявився найсильнішим серед усіх. Приклад Дмитра вкотре доводить, що МХП — це світ можливостей. Кожен, хто готовий докладати зусилля заради спільної мети та робити це ефективно, має шанс досягти великого успіху в нашій компанії», – прокоментував призначення заступник голови правління, директор департаменту з організаційної ефективності та управління персоналом Андрій Булах.

За словами Дмитра Морозова, який очолив новий напрям, компанія переосмислила для себе філософію роботи команди продажів: «Це принципово інша філософія. В класичному розумінні, задача департаменту продажів зводиться до того, щоб просто продавати товар, який виробляє підприємство. Але ми розуміємо, що довгостроково в цьому немає конкурентної переваги. Філософія, на якій ми будемо перебудовувати департамент, передбачає розвиток довгострокових взаємовигідних відносин із нашими партнерами: чи то франчайзі, чи то мережі, чи то дистриб’ютори. Для цього ми хочемо робити бізнес — наш та наших партнерів — більш ефективним. Тобто не просто продавати товар, а будувати win-win бізнес-відносини, що на довгій дистанції створюватимуть неймовірну синергію».

Серед першочергових задач на новій посаді Дмитро відмітив наступні:

  • Переформатування команди під нові цілі, що стоять перед департаментом, у контексті переосмислення його ролі в компанії. Це передбачає проходження менеджерами тренінгів, розробку персональних планів розвитку та інші кроки, спрямовані на те, щоб допомогти команді продажів трансформуватися на команду розвитку бізнесу клієнтів.
  • Розвиток відносин із замовниками, враховуючи філософію роботи нового напряму. Мета —вивести партнерство на новий рівень та трансформувати його з формату простої «купівлі-продажу» на формат, що дозволяє у взаємовигідному партнерстві розвивати бізнес усіх сторін.
  • Активна трансформація МХП, розвиток каналів збуту нових продуктів компанії. Крім того, трансформація в кулінарну компанію передбачає не тільки перехід від виробництва сировини до виробництва допрацьованих продуктів, але й значне збільшення кількості кулінарних продуктів в асортименті.

“Від МХП варто очікувати рішучих кроків та креативних рішень. Ми працюємо над продуктами, яких покупець не очікує від Нашої Ряби чи інших брендів компанії. Наразі вже є розробки, які активно тестуються і невдовзі будуть виведені на ринок. Ми побудуємо те, чого раніше не було в МХП”, — додав Дмитро Морозов.

Читайте також –

30 магазинів за 30 днів. Торгова мережа М’ясомаркет від МХП демонструє найвищу в українському рітейлі динаміку зростання


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку