Мережа Varus запустила онлайн-магазин свідомого продуктового шопінгу

Мережа Varus запустила онлайн-магазин свідомого продуктового шопінгу

08.08.2023 08:00
  1047
Дарія Осіїк

Для того, щоб розповісти про свідомий та зручний шопінг, Varus створив разом із агенцією I AM IDEA креативну кампанію “Коли тямиш”. В центрі — побутові лайфхаки, знижки та зручний процес доставки для клієнтів.

“Креативна кампанія це — інструмент для привертання уваги клієнтів та спосіб виокремитися від конкурентів. Таким чином ми хотіли розповісти про свідомий та легкий підхід до покупок, полегшити трохи життя українцям. А тепер фразу “Коли тямиш, замовляєш на varus.ua” наспівують усі, хто хоч раз її почув”, — розповідає e-commerce директор Varus Олег Спірін.

Часто головний виклик покупок офлайн — це довгий та невиправданий процес. За продукти споживачі платять не лише грошима, а й часом, іноді нервами, енергією та емоціями. Але українці продовжують ходити до супермаркетів, бо це вже давно стало звичкою.

Мережа супермаркетів Varus розвиває напрям e-commerce, щоб показати українцям, що існує інший шлях. Концепція онлайн-магазинів точно не нова, але зараз особливо актуальна — немає необхідності стресувати через зайву пляшку молока або витрачати час в магазині, завжди можна придбати продукти в потрібний момент. Після запуску комунікаційної кампанії з квітня 2023 року, ріст онлайн-замовлень збільшився на 56%, а середній чек виріс на 15%.

Важливою частиною комунікації бренду стали ілюстровані персонажі — Варусята. Ці персонажі є втіленням комунікації. Вони допомагають людям жити простіше, знаходити неочевидні рішення собі на користь, а на продуктовий шопінг витрачати мінімум зусиль та нервів.

Онлайн-магазин varus.ua працював в тестовому режимі ще у 2020 році. Зараз клієнтам доступна планова доставка (є можливість обрати 20-хвилинні слоти) та самовивіз із 70 магазинів.

Мережа Varus планує продовжувати розвивати e-commerce-ініціативи — відкриття дарксторів, покращення доставки, сканування товарів та цифрові чеки. Все, щоб полегшити досвід покупки продуктів для клієнтів. Нині бренд готується розширювати географію на всі регіони України.

Довідка. Varus — національна мережа супермаркетів, що представлена на ринку продуктового рітейлу України компанією «Омега». Перший магазин мережі відкрився у 2003 році у Дніпрі, наразі загальна кількість – 102 супермаркети у різних містах України. Мережа Varus працює в кількох форматах: класичні супермаркети, магазини to go і сервіс усвідомлених покупок varus.ua.

I AM IDEA — українська креативна агенція, заснована у 2018 році. Працює з креативними кампаніями, стратегіями, дизайном та комунікацією.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку