Мережа магазинів Таврія В стала членом Асоціації рітейлерів України

Мережа магазинів Таврія В стала членом Асоціації рітейлерів України

17.01.2022 07:30
  1724
Дарія Осіїк

Таврія В – одна з найбільших мультиформатних компаній України, що заснована у 1992 році в Одесі, та наразі керує 113-ма торговими об’єктами в семи регіонах України.

Читати російською мовою

У портфелі компанії торговельні об’єкти різного формату, в тому числі великі торговельні центри, супермаркети та «магазини біля дому» під торговельною маркою Таврія В, супермаркети преміального сегменту Космос, магазини косметики, побутової хімії та непродовольчих товарів Блиск&Відро, мережа кафе швидкого харчування, ресторани VIP-класу, цехи з виробництва м’ясних, рибних напівфабрикатів, кондитерські, кулінарні цехи, пекарні, броварня, швейне виробництво, будівництво та девелопмент, інтернет магазин tavriav.ua, служба доставки, галерея luxury бутиків. Компанія Таврія В здійснює прямий імпорт, а також пропонує покупцям товари під власними торговельними марками.

Пюре – новий формат всейукраїнскої мережі супермаркетів Таврія В: жорсткий дискаутер. Асортимент до 3500 SKU, продовольчі та непродовольчі групи товарів за низькими цінами. Концепція Пюре має на увазі роздрібну ціну нижче товарів-аналогів на 20-30%. Логістичне забезпечення магазинів відбуватиметься шляхом доставки товарів палетами на кожен торговельний об’єкт. Керівництвом компанії заплановано поетапний розвиток мережі Пюре. Магазини відкриватимуться  у різних регіонах України як у районних, так і обласних центрах. У найблищому майбутньму –  відкриття до 500 торгових об’єктів.

Космос – супермаркети преміум-класу. Основа структури асортименту – гастрономічні делікатеси, товари відомих європейських брендів. Головна характеристика – натуральність і екологічність продуктів. Площа 2000-3000 кв. м.  Цільова аудиторія – успішні динамічні люди, які віддають перевагу якісним продуктам та відмінному сервісу, прихильники здорового харчування, шанувальники смачних і корисних продуктів.

У 2014 році компанія Таврія В розпочала розвиток перспективного формату “drogerie” та відкрила перший магазин косметики, побутової хімії, товарів для мам та малюків, товарів для дому Блиск&Відро. Магазини працюють у форматі самообслуговування та мають широкий спектр якісної продукції за доступними цінами. Площа – 500 – 2000 кв. м.

Ресторан Тref Cinema Café – місце для відпочинку всією родиною: для дітей є великий екран з мультфільмами, у вихідні дні працює аніматор. На двох поверхах багато світла та простору – тут можна зустрічатися з друзями або бізнес-партнерами, збиратися на сімейні вечері.

TREF Beer Hub Cafe – відмінний ресторан континентальної кухні з гриль-меню для бізнес-ланчів, смачних зустрічей у дружній компанії, романтичного побачення або сімейної вечері. Тут є Wi Fi, послуга «take away», замовлення столиків та спортивні трансляції. Відкрита кухня з трирівневим грилем, пічкою на дровах і брутальним інтер’єром. У барній карті – чотири види пива, які зварені на власній броварні. Частина броварні розташована таким чином, щоб відвідувачі могли особисто спостерігати за тим, як створюється пиво.

ТРЦ «Сады победы». У 2007 роцi в найбільш престижному районі Одеси – Аркадія – був відкритий великий торговельний центр Сады победы загальною площею понад 20 000 кв. м. Комплекс «Сады победы» включає в себе розкішні бутіки, делікатес-маркет, ресторанний комплекс з літньою терасою під відкритим небом і барами, концертний зал, оснащений за сучасними акустичними технологіями, художню галерею. У галереї представлені моно- і мультибрендові бутики з найширшим асортиментом товарів, що можуть привабити навіть найвимогливіших покупців. Діапазон вибору – найкращий італійській одяг для жінок та чоловіків, модний дитячий одяг, твори відомих ювелірних будинків, постійна експозиція новітніх автомобілів класу люкс, художня галерея та виставка дизайнерів інтер’єру.

Т спрінт кафе – це мережа кафе швидкого харчування. Концепція – Quick&Casual, що займає проміжне положення між підприємствами швидкого харчування (Quick Service) і традиційними кафе-ресторанами (Casual dining). Цей формат орієнтований на людей з різним рівнем достатку, які цінують свій час і комфорт. У меню представлені страви традиційної української та європейської кухні за демократичними цінами.

ВТМ. У 2005 роцi компанією Таврія В було розпочата діяльність щодо впровадження власних торговельних марок (ВТМ). Асортимент продукції під ВТМ у магазинах Таврія В, Блиск&Відро включає більш ніж 2500 найменувань продовольчих та непродовольчих товарів  і становить 7,8% від усього асортименту в магазинах. ВТМ від Таврія В – це високий стандарт якості та широкий асортимент товарів. Привабливість ціни досягається за рахунок прямих контрактів і відсутності витрат виробників на рекламу.

Товари під торговельними марками Eurogroup, «Семерка», «Субота», «Натхнення», Didie, «Секретные технологии», «Наш хлеб», «Сказка вкуса», Cappone, «Українська зірка», представлені у різних цінових категоріях та орієнтовані на цільові групи споживачів. Вони здобули довіру покупців та зарекомендували себе як якісні та доступні.

Інтернет-магазин tavriav.ua. Покупці мають можливість в онлайн-режимі обрати будь-які товари з повного асортименту супермаркетів Таврія В. Таврія В – перша компанія у південному регіоні України, що надала в 1999 році своїм покупцям можливість скористатися послугами служби доставки та здійснювати покупки онлайн. Головні переваги для покупців: проведення акцій та надання знижок, доставка у зручний для покупців час. Сплатити за товари можна онлайн на сайті інтернет-магазину, а також готівкою або банківською картою у кур’єра. Всі кур’єри інтернет-магазину забезпечені масками та дезінфікуючими засобами.

Керівництво та колектив RAU вітають приєднання компанії до членів Асоціації та сподіваються на довге, успішне і взаємовигідне співробітництво.

Хто серед членів RAU

Стати членом RAU

Читайте також – 

Мережа магазинів Пчілка маркет стала членом Асоціації рітейлерів України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  112
Усі новини ринку